Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Har tre nydelige barn! Men klarer ikke slå meg til ro med tanken om at dette er siste!! Vil prøve igjen, få positiv test, gå gravid, bygge rede. Handle inn til fødebagen 😅 Vil ha liten baby igjen, liten 1 åring.. synes bare det er så magisk! ❤️ Skal man ikke få en indre følelse på at nå er det nok?! Har dere her hatt det? 4 barn er så mye! Eller er det? "Alle" har jo bare to.. Men jeg er så babysyk igjen at jeg vet ikke mine arme råd. Er så gravid når jeg ser de med mage... Noen tips til verpesyk 33 åring? Eller råd/erfaring? Har barn på 10,7 og 4! Anonymkode: 44ca3...2e8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Har det heilt likt som deg. Men eg har 4 stk under 11 år. Er 33 år sjølv. Er no gravid med nr 5 og er i utgangspunktet mega glad for det. Men har endel blødninger som gjere at eg ikkje våger glede meg heilt enda. Eg og lurer på om eg nokon gong vil føle meg ferdig.🙄 Kunne tenkt meg mange ❤ Anonymkode: da264...cad
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har det heilt likt som deg. Men eg har 4 stk under 11 år. Er 33 år sjølv. Er no gravid med nr 5 og er i utgangspunktet mega glad for det. Men har endel blødninger som gjere at eg ikkje våger glede meg heilt enda. Eg og lurer på om eg nokon gong vil føle meg ferdig.🙄 Kunne tenkt meg mange ❤ Anonymkode: da264...cad Hvordan er livet med 4 da? Du har det vel slik som jeg frykter, at man ikke føler seg ferdig med 4 heller😅 Lykke til, trist å høre om blødningene!😥💙 Anonymkode: 44ca3...2e8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Er også 33 og føler meg ikke ferdig med 3. Litt slitsom følelse og, det opptar mye av tankene mine. Skal, skal ikke. Mine er mye mindre enn dine, så foreløpig er det uaktuelt. Må bli når jeg er 37/38. Men da er det kanskje for sent. Tror når man har bikka over til 3 barn, så har man allerede «mange» og terskelen er lavere for å få flere 🙈 Tror ikke det ville blitt så mye mer annerledes med en til. Men én gang må det jo bli stopp og, man vil vel kanskje alltids savne alt det magiske med å få et barn til. Tror mye av følelsen min med å ikke være ferdig har med å gjøre at jeg har tre av samme kjønn, jeg føler liksom jeg mangler en i familien, et barn av motsatt kjønn. Anonymkode: 7debe...ccd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 Hva med å få 15 barn? Er det tingen? Anonymkode: 1367b...c75
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Heldige du som bare er 33 år. Kjør på få fjerdemann.. 😍😍😍 Jeg er 42 og har så lyst på en til, men helsa sier stopp. Jeg orker ikke å gå gravid igjen.. men er sykt babysyk, og har så lyst på en til... 😍😍😍 hadde jeg vært yngre, hadde jeg garantert gått for en til😍😍😍 Anonymkode: da587...8a4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Så lenge du er økonomisk stabil og har nok kjærlighet til dem alle, ser jeg ingen grunn til å ikke. Anonymkode: 19820...b0f
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 Klarer du å være alene med de barna du har? Eller må barna være i barnehagen for å overleve sånn som nå i påsken? er ferier ett mareritt med 3 barn? Anonymkode: ce23a...79f
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #9 Skrevet 24. mars 2018 Jeg jobber med ungdommer med ulike vansker. De fleste har mange søsken. Å ta vare på småbarn er en annen greie enn flere tenåringer samtidig... Anonymkode: bf31f...fb8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #10 Skrevet 24. mars 2018 Jeg har en tenåring med noen utfordringer nå, og som jeg savner barnehagealderen, det var jo en drøm i forhold til. Jeg er fullstendig utslitt. Vet ikke om jeg hadde orket mange sånne. Jeg har 2 barn, og det er 6 år mellom de. Så en tenåring av gangen. Anonymkode: 71254...504
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #11 Skrevet 24. mars 2018 Mine barn er 9, 10, 14 og straks 17 år, jeg var 35 da jeg fikk yngste. Ingen av barna har noen problemer på noen måte og skikker seg bra, sosiale, skoleflinke, driver idrett osv. Travle dager selvfølgelig, men vi har vært heldig å få friske barn uten utfordringer, så ikke noe problem å følge de opp så langt ihvertfall Aldri angret. Men jeg følte meg ferdig etter fire barn da. Anonymkode: 38c02...185
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #12 Skrevet 24. mars 2018 Ikke få flere unger enn du kan forsørge aleine. Anonymkode: 934c7...cc1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #13 Skrevet 24. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke få flere unger enn du kan forsørge aleine. Anonymkode: 934c7...cc1 Vil jo aldri være alene om å forsørge da. Skulle mannen gå fra meg må han betale bidrag og skulle han dø er han godt forsikret. Vi vil alltid være to foreldre som må forsørge de sammen, mer viktig å tenke på at de skal følges opp og oppdras. Det med oppdragelse er lettere med en 3-åring enn en 13-åring Anonymkode: 38c02...185
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #14 Skrevet 24. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vil jo aldri være alene om å forsørge da. Skulle mannen gå fra meg må han betale bidrag og skulle han dø er han godt forsikret. Vi vil alltid være to foreldre som må forsørge de sammen, mer viktig å tenke på at de skal følges opp og oppdras. Det med oppdragelse er lettere med en 3-åring enn en 13-åring Anonymkode: 38c02...185 Du tror ikke seriøst at det er like billig å drifte to fulle husholdninger som å drifte én? Bidrag er en dråpe i havet. Anonymkode: 934c7...cc1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #15 Skrevet 24. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er livet med 4 da? Du har det vel slik som jeg frykter, at man ikke føler seg ferdig med 4 heller😅 Lykke til, trist å høre om blødningene!😥💙 Anonymkode: 44ca3...2e8 Livet med 4 er heilt topp..travelt men veldig kjekt.😊😊 Anonymkode: da264...cad
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #16 Skrevet 24. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber med ungdommer med ulike vansker. De fleste har mange søsken. Å ta vare på småbarn er en annen greie enn flere tenåringer samtidig... Anonymkode: bf31f...fb8 Jeg jobber i barnehage, med enormt mange bortskjemte prinser og prinsesser. De aller aller fleste er enebarn, med mammar med kronisk vondt i mammahjerte. Anonymkode: 52955...795
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #17 Skrevet 24. mars 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: De aller aller fleste er enebarn, med mammar med kronisk vondt i mammahjerte. Anonymkode: 52955...795 Da får noen fortelle mammaene deres om Storken da... Anonymkode: 49f68...30d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #18 Skrevet 25. mars 2018 Hopp i det Hi, om det er det du vil! Ingen av mine unger var særlig gjennomtenkte, og de er det beste som har skjedd meg begge to. Det beste i livet er ikke alltid veid på gullskål og nøye gjennomtenkt. Følg magefølelsen 🤗🤗 Anonymkode: 89b42...06e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #19 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har tre og ønsket nr 4 i mange år. Ønske ga seg mye da jeg ble 39. Og når jeg ble 40 ga det seg helt. Veldig glad for det nå. Liker å ha mer tid til mine ting, det syns jeg er fantastisk etter mange år med småbarn. Ikke er jeg så trøtt lengre heller. Gjør det du syns er riktig for deg Anonymkode: 504d8...a35
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #20 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har ett barn på 7 år, og skulle ønske jeg var som dere❤️ Har så lyst å si «Åh jeg er ikke ferdig, jeg må få nummer 3-4-5» Jeg er utslitt av ETT barn, og klarer ikke å mote meg opp til flere 😂 Jeg sier gå for det! Jeg synes store familier er nydelig ❤️ Anonymkode: 993c7...7fa
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #21 Skrevet 25. mars 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hopp i det Hi, om det er det du vil! Ingen av mine unger var særlig gjennomtenkte, og de er det beste som har skjedd meg begge to. Det beste i livet er ikke alltid veid på gullskål og nøye gjennomtenkt. Følg magefølelsen 🤗🤗 Anonymkode: 89b42...06e Godt skrevet. Helt enig! Anonymkode: 495bb...380
aanonym Skrevet 25. mars 2018 #22 Skrevet 25. mars 2018 Tenk nå bare på at de søste babyene skal bli tenåringer. DET kan være helt utrolig krevende.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #23 Skrevet 25. mars 2018 Hadde det på den måten da jeg hadde fått to. Men da nr 3 kom følte jeg meg ferdig som bare det! Skal sies at nr 1 har Asperger og nr 2 har noen utfordringer. Enn så lenge er det smooth sailing med nr 3 heldigvis 😆 kunne ikke falt meg inn å få en til, spiral er på plass. Hadde den feilet hadde jeg vært nødt til å ta abort, satser på at jeg slipper det. Er 39 nå. Barna er 12, 6 og 2,5. Anonymkode: b1d0d...ff8
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #24 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har 3 barn, hvor eldste er 13 og yngste er 5. Gudhjelpes, det er beintøft!! 13 åringen sliter noe enormt og krever meg med hud og hår! Fordelen er at det kun er hun som går på organisert idrett og der ordner hun seg selv. Ikke kamper og cuper og turneringer som det var før. Bare en oppvisning på våren og en på høsten. Det er en pause nå på alt jeg må kjøre til, og organisere, og godt er det for oppfølging av henne tar all min ledige tid. Så de to andre går litt for lut og kaldt vann. Småbarnstiden med yngste er jeg og midt oppi. Våkner på natta, sur og grinete etter barnehagen. Vanskelig å please. Nei, 3 er mer enn nok! De skal faktisk følges opp, og selvom spedbarnstiden var tøff så er ungdomstiden mye mye tøffere! Hadde jeg tenkt meg om og visst hvor mye jobb det ble hadde jeg stoppet på to. Anonymkode: 87d70...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå