Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Venninna mi har nettopp fått baby og jeg blir flau på hennes vegne over alt som blir lagt ut av babyen. Eks videoer på flere minutter hvor hun ler og snakker med babystemme til babyen og sier "Så flink du er...gjør ditt og gjør datt". Synes også synd på babyen som får hele barndommen dokumentert på sosiale medier. Babyen er 2 mnd og det er lagt ut flere bilder av babyen enn av vårt barn som er 3 år Anonymkode: ecb2e...59d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Og herregud. Legg av deg dette, utrulig usjarmerende. Bla forbli hvis det plager deg sånn. Og nei, før du spør, jeg har ikke bilder av egne barn på SoMe Anonymkode: e14c7...5b4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Babyen er bare 2 måneder. Hun er sikkert utrolig glad og stolt, og vil vise det til hele verden❤️ Ser ikke helt at det skal plage deg. Anonymkode: 84e58...24d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 Du kan trykke avfølg uten å slette henne som venn. Da slipper du å se ting som irriterer deg. Jeg har gjordt det med endel, Anonymkode: e5bc3...6c1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og herregud. Legg av deg dette, utrulig usjarmerende. Bla forbli hvis det plager deg sånn. Og nei, før du spør, jeg har ikke bilder av egne barn på SoMe Anonymkode: e14c7...5b4 Det er IKKE usjarmerende å påpeke at et barns rettigheter krenkes. Anonymkode: 69c63...8c1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Si det til henne hva du mener om barnets rettigheter, og så back unna. Og hvis ikke du tør å si noe så må du bare akseptere det og slutte å irritere deg. -enkelt og greit. Skal man være moralens vokter så må man tørre å stå i det også...ikke bare sutre på forum. Hva jeg mener om det er jo irrelevant. Anonymkode: 18ea5...151
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 Hva gjør du i sosiale medier egentlig? Jeg slettet Facebook for et år siden, fordi jeg ikke taklet det bra selv. Har en lukket Instagram-konto der jeg deler bilder av barna mine med venner og familie. Det er valgfritt å følge meg. Om du blir provosert: avfølg, alternativt slett som venn, alternativt slett Facebook-kontoen din Anonymkode: 5d4b2...a5b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #9 Skrevet 24. mars 2018 Ignorer. Har en venninne som også skryter hemningsløst av sin baby. Overalt, også privat. Litt slitsomt. Some lar seg ignorere så der er det ikke noe problem. Privat derimot. Anonymkode: 599d5...b46
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #10 Skrevet 24. mars 2018 folk er forskjellig, og er ikke alt man skal bry seg med.. dette er en av de tingene Anonymkode: a3636...f1c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #11 Skrevet 24. mars 2018 Skjønner deg godt! Jeg har også sluttet å følge de som legger ut hundrevis av bilder av ungen sin, de skjønner jo pinadø ikke at det er uinteressant for alle oss andre... Anonymkode: 5b61b...abb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #12 Skrevet 24. mars 2018 Vi er på forskjellige stadier i livet. Når jeg har småbarn selv, syns jeg det er artig å se andres barn i forskjellige settinger. Snakker om småbarnsforeldres gleder. Jeg elsker å se bilder og videoer av mine barn. De er så hærlige og i mine øyne verdens nydeligste..😍😍😍 hvis jeg ikke liker noe på fb så velger jeg å ikke følge. Jeg gidder ikke å bli peppret med alt mulig uinteressant. Så trykk avfølg, og følg det du liker å følge. Anonymkode: 97bff...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå