Gå til innhold

27 timer siden siste oppkast

Anbefalte innlegg

Skrevet

35 timer siden første oppkast. Barnet mitt har spydd. Vet det kan gå mellom 12-48t fra man har blitt smittet til man spyr selv. Men barnet er smittsomt i opptil en uke!? Vi er fire stk, eldste har spydd og spydd. Vi har vasket med såpe og vann, og klorin (klorin har null effekt på virus forresten). Har dusjet barnet hvis det har kommet spy i håret osv. Jeg brukte støvmaske og hansker da jeg dusjet barnet (pga sykdom som gjør at jeg ikke tåler spysyke særlig godt). Vasket dusjen og dusjet selv etterpå. Aner ikke om vi er smittet. Men det er påske.. ferie er planlagt.. Når bør vi kunne sjanse på å dra? Skulle egentlig dratt i morra tidlig :/

Anonymkode: 5ab35...5ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøre egen bil, ja. Fly, nei.

Anonymkode: ab2a0...911

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

35 timer siden første oppkast. Barnet mitt har spydd. Vet det kan gå mellom 12-48t fra man har blitt smittet til man spyr selv. Men barnet er smittsomt i opptil en uke!? Vi er fire stk, eldste har spydd og spydd. Vi har vasket med såpe og vann, og klorin (klorin har null effekt på virus forresten). Har dusjet barnet hvis det har kommet spy i håret osv. Jeg brukte støvmaske og hansker da jeg dusjet barnet (pga sykdom som gjør at jeg ikke tåler spysyke særlig godt). Vasket dusjen og dusjet selv etterpå. Aner ikke om vi er smittet. Men det er påske.. ferie er planlagt.. Når bør vi kunne sjanse på å dra? Skulle egentlig dratt i morra tidlig :/

Hvor har du fått det i fra at klorin har null effekt på virus? Klorin er vel det eneste som faktisk har effekt på virus.

Anonymkode: a7e9e...53e

Skrevet

Man er smittsom i opptil 48 timer etter siste tømming.

Det er forresten antibac som ikke har effekt på magevirus, klorin og vanlig håndvask med lunket vann og såpe er det mest effektive.

Bare husk å ikke vaske med grønnsåpe, for den er helt naturlig og tar ikke knekken på noe, snarere tvert imot trives mange basilusker i lunkent grønnsåpevann.

Anonymkode: c2674...751

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du fått det i fra at klorin har null effekt på virus? Klorin er vel det eneste som faktisk har effekt på virus.

Virus er ikke levende og dør derfor ikke som bakterier.

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man er smittsom i opptil 48 timer etter siste tømming.

Det er forresten antibac som ikke har effekt på magevirus, klorin og vanlig håndvask med lunket vann og såpe er det mest effektive.

Bare husk å ikke vaske med grønnsåpe, for den er helt naturlig og tar ikke knekken på noe, snarere tvert imot trives mange basilusker i lunkent grønnsåpevann.

Anonymkode: c2674...751

Vasket med zalo. Ok.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kjøre egen bil, ja. Fly, nei.

Anonymkode: ab2a0...911

Egen bil ja..

Skrevet

Hva slags påskeferie skal dere på da? Hvis det bare er deres familie på en hytte, kan dere dra når alle er i form til det. 

Skal dere være sammen med andre folk, bør dere av hensyn til alle andre vente en dag eller to. Veldig kjedelig å ødelegge ferien for andre også.

Anonymkode: ac319...b07

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Virus er ikke levende og dør derfor ikke som bakterier.

Ta også google det du, så ser du fort at det er klorin som er anbefalt å vaske med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...