Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Trakk en tann på tirsdag. Onsdag kveld begynte jeg å føle meg uvel, torsdag veldig kvalm og dårlig, og samme i dag. Jeg er skikkelig uvel, og dårlig. Ingen feber. Kan det være sammenheng? Anonymkode: fa94a...d42
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Det kan være du har en lokal infeksjon i såret. Infeksjoner i hodet skal alltid tas på alvor! Ta en telefon til legevakten og be dem om råd! Jeg ringte legevakten en natt nylig fordi jeg så jeg hadde fått en hissig infeksjon i huden i ansiktet. Allmennformen min var fin og jeg hadde ikke feber, likevel måtte jeg komme inn på sykehuset der og da og ble satt på antibiotika umiddelbart. Så ta en telefon til legevakten, de kan vurdere situasjonen din. Anonymkode: 894df...75c
hysterika Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Det kan også være at du er kvalm fordi du har svelget mye blod som har kommet fra såret, men ring legevakten uansett.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Ring legevakt. Jeg har trukket mange tenner. Har blitt syk alle ganger med feber, kvalme og dårlig allmenntilstand. Gått over etter ca 2 døgn. Aldri fått infeksjon, men reagerer på selve "inngrepet". Anonymkode: 87f31...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå