Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Reist fra flyplassen og inn til byen? Hvilken transport brukte dere? Gikk det kjapt og greit? Anonymkode: 8eca6...a34
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Buss, tog+metro eller taxi. Alt er lett tilgjengelig og enkelt å reise med. Går fort, 20 min med taxi. Buss er absolitt billigst, koster omtrent ingenting! Anonymkode: 41d12...b06
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Landet etter at siste metroen hadde gått. Tok taxi, det gikk utmerket!! Anonymkode: 81939...c9f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Vi tok taxi. Gikk kjapt og greit. Kan ikke ha kostet all verdens, da svigers er veldig sparsommelig med penger. Anonymkode: 77628...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå