Gå til innhold

Barcelona. Noen som har...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Reist fra flyplassen og inn til byen?  Hvilken transport brukte dere?  Gikk det kjapt og greit?

Anonymkode: 8eca6...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buss, tog+metro eller taxi. Alt er lett tilgjengelig og enkelt å reise med. Går fort, 20 min med taxi. Buss er absolitt billigst, koster omtrent ingenting!

Anonymkode: 41d12...b06

Skrevet

Landet etter at siste metroen hadde gått. Tok taxi, det gikk utmerket!! 

Anonymkode: 81939...c9f

Skrevet

Vi tok taxi. Gikk kjapt og greit. Kan ikke ha kostet all verdens, da svigers er veldig sparsommelig med penger. 

Anonymkode: 77628...bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...