Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Jeg har jobbet i mange år innen økonomi. Har bachelor fra tidligere. Nå har jeg muligheten til å gjøre hva jeg vil ang jobb eller utdanning. Tenker at med min bakgrunn vil en utdanning innen IT være veldig lurt mtp digitalisering og kunstig intelligens. Men jeg er ikke så god på dette. Er det helt galskap å gå inn i et så krevende studie? Jeg har virkelig ingen aning om hva studiet krever. Har to barn og en mann som jobber laaaangt utover normal arbeidstid. Anonymkode: 59931...f8a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Nei, hvorfor skulle det være galskap? Jeg har studert både som ung og voksen (midten av 30-årene til 40-årene). Min erfaring er at det er bedre å studere som voksen, man er mer moden, reflektert og har langt høyere selvdisiplin. Gikk ut med kun A og B selv om jeg hadde full jobb, to små barn og en mann som jobba ettermiddag/kveld. Ingen grunn til at du ikke skal få det til! Anonymkode: 1e480...7a3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Det eneste som er galskap er å lære seg C++ i 2018. Nei da. Du får lære deg alt du trenger der. Så hva er galskap med å lære seg noe nytt? Tvert i mot, det er bare sunt å få nye inntrykk litt ut i livet. Lære seg noe nytt å jobbe med. Du blir en mer fargerik og kunnskapsrik person i så fall. Du får nye erfaringer, nye inntrykk. At på til er det mannsdominert. Så du får bedre lønn. Anonymkode: 87a32...183
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, hvorfor skulle det være galskap? Jeg har studert både som ung og voksen (midten av 30-årene til 40-årene). Min erfaring er at det er bedre å studere som voksen, man er mer moden, reflektert og har langt høyere selvdisiplin. Gikk ut med kun A og B selv om jeg hadde full jobb, to små barn og en mann som jobba ettermiddag/kveld. Ingen grunn til at du ikke skal få det til! Anonymkode: 1e480...7a3 Veldig godt å lese. Ungene er jo ganske store, så de klarer mye selv. Tenker at jeg har godt av å lære noe nytt, selv om det er skummelt. Anonymkode: 59931...f8a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det eneste som er galskap er å lære seg C++ i 2018. Nei da. Du får lære deg alt du trenger der. Så hva er galskap med å lære seg noe nytt? Tvert i mot, det er bare sunt å få nye inntrykk litt ut i livet. Lære seg noe nytt å jobbe med. Du blir en mer fargerik og kunnskapsrik person i så fall. Du får nye erfaringer, nye inntrykk. At på til er det mannsdominert. Så du får bedre lønn. Anonymkode: 87a32...183 😂👍🏻 Anonymkode: 59931...f8a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 I nyere tid er det mange voksne som utdanner seg. Var ganske så mange over 45 år på sykepleien. Anonymkode: 41a79...af2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Gikk byggingeniør, hadde en i klassen på 55 som omskolerte seg. Var da 58 når han var ferdig. Så go for it🤗 Anonymkode: 33ce9...8d1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 Du sier "du er ikke så god på dette" - hvis du mener IT så ville jeg nok latt det være, men om du snakker om videreutdanning vil jeg si kjør på. Anonymkode: c6bbd...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå