Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Har en nydelig gutt på 3 år med down syndrome , idag hentet jeg han og han var så lei seg, de andre 3åringene hadde blitt bedt i bursdag og ikke han, synes det er så dårlig gjort, han funker veldig bra, og snakker. Synes du at jeg skal ta opp dette med bhg eller foreldrene, eller la dette ligge ? han ba alle selv i Januar, og alle foreldrene og barn så ut til og kose seg veldig, denne moren er alene,men er vel mening at vi andre foreldrene skal være med når de er så små, håper det bare er en feil, har en knust liten gutt her nå. Anonymkode: 6705e...15d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Kontakt mammaen du Anonymkode: 60179...3e5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Hadde kontaktet moren. Kan jo være at det bare er en forglemmelse eller den har forsvunnet på veien Anonymkode: d89ed...727
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert. Jeg hadde kontaktet foreldrene. Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far? Anonymkode: 25f93...12c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 Jeg ville hørt med moren. Forhåpentlig er det skjedd en feil. Anonymkode: 2e2cd...a08
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert. Jeg hadde kontaktet foreldrene. Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far? Anonymkode: 25f93...12c Fordi hi skriver at denne moren er alene, og hun har invitert til bursdag hjem til seg. Så regner med faren ikke har noe med det å gjøre da Anonymkode: d89ed...727
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert. Jeg hadde kontaktet foreldrene. Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far? Anonymkode: 25f93...12c Det står at mor er alene, Sherlock... Anonymkode: b380a...0b2
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert. Jeg hadde kontaktet foreldrene. Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far? Anonymkode: 25f93...12c Greit å lese hi nøye synes jeg. Kontakt mor, dette er hårreisende! Anonymkode: ad6b0...b8c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 Tusen takk. skal kontakte henne, etter barna er lagt, det er klart at det kan være en feil, håper virkelig det. ellers synes jeg dette er veldig leit :,( Ha en fin fredagskveld videre Anonymkode: 6705e...15d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #10 Skrevet 23. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert. Jeg hadde kontaktet foreldrene. Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far? Anonymkode: 25f93...12c Fordi mor har ansvaret for barna? Fordi mor har lettere for å sette seg inn i, vise empati, og forstå? Anonymkode: 8b70a...4db
sotosmor Skrevet 23. mars 2018 #11 Skrevet 23. mars 2018 Uff, stakkars gutten din <3 Jeg håper det er en feiltagelse. Her inviterte jeg alle, også den multihandicappede gutten i klassen hennes. Snakk med moren til barnet, en skal be alle når de er så små.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #12 Skrevet 23. mars 2018 Fikk du snakket med moren? Anonymkode: d89ed...727
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #13 Skrevet 23. mars 2018 Jeg håper du har snakket med moren til bursdagsbarnet og at det bare var en misforståelse eller forglemmelse, Hi? Anonymkode: 36dea...88d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #14 Skrevet 24. mars 2018 Hei. Ja var heldigvis en feil, hun hadde glemt kortet til jørgen hjemme, er så lettet, sånt kan skje, og hun ble så lei seg,men vi snakket godt sammen og jeg sa at jeg forsto at slik kunne skje, så er ingenting vondt mellom oss Anonymkode: 6705e...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå