Gå til innhold

Blir så lei meg :,(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nydelig gutt på 3 år med down syndrome , idag hentet jeg han og han var så lei seg, de andre 3åringene hadde blitt bedt i bursdag og ikke han, synes det er så dårlig gjort, han funker veldig bra, og snakker.  

Synes du at jeg skal ta opp dette med bhg eller foreldrene, eller la dette ligge ? han ba alle selv i Januar, og alle foreldrene og barn så ut til og kose seg veldig, denne moren er alene,men er vel mening at vi andre foreldrene skal være med når de er så små, håper det bare er en feil, har en knust liten gutt her nå.

Anonymkode: 6705e...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt mammaen du

Anonymkode: 60179...3e5

Skrevet

Hadde kontaktet moren. Kan jo være at det bare er en forglemmelse eller den har forsvunnet på veien

Anonymkode: d89ed...727

Skrevet

Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert.  

Jeg hadde kontaktet foreldrene.

Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far?

Anonymkode: 25f93...12c

Skrevet

Jeg ville hørt med moren. Forhåpentlig er det skjedd en feil. 

Anonymkode: 2e2cd...a08

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert.  

Jeg hadde kontaktet foreldrene.

Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far?

Anonymkode: 25f93...12c

Fordi hi skriver at denne moren er alene, og hun har invitert til bursdag hjem til seg. Så regner med faren ikke har noe med det å gjøre da

Anonymkode: d89ed...727

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert.  

Jeg hadde kontaktet foreldrene.

Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far?

Anonymkode: 25f93...12c

Det står at mor er alene, Sherlock...

Anonymkode: b380a...0b2

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert.  

Jeg hadde kontaktet foreldrene.

Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far?

Anonymkode: 25f93...12c

Greit å lese hi nøye synes jeg.

Kontakt mor, dette er hårreisende!

Anonymkode: ad6b0...b8c

Skrevet

Tusen takk.

skal kontakte henne, etter barna er lagt, det er klart at det kan være en feil, håper virkelig det. ellers synes jeg dette er veldig leit :,(

Ha en fin fredagskveld videre 

Anonymkode: 6705e...15d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er virkelig ikke greit. I vår barnehage var det ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg dersom ikke alle på gruppe/alderstrinn ble invitert.  

Jeg hadde kontaktet foreldrene.

Og: Hvorfor skriver dere her at de skal kontakte mor ? Hvorfor ikke far?

Anonymkode: 25f93...12c

Fordi mor har ansvaret for barna? Fordi mor har lettere for å sette seg inn i, vise empati, og forstå?

Anonymkode: 8b70a...4db

Skrevet

Uff, stakkars gutten din <3 Jeg håper det er en feiltagelse. Her inviterte jeg alle, også den multihandicappede gutten i klassen hennes. Snakk med moren til barnet, en skal be alle når de er så små.

Skrevet

Fikk du snakket med moren?

Anonymkode: d89ed...727

Skrevet

Jeg håper du har snakket med moren til bursdagsbarnet og at det bare var en misforståelse eller forglemmelse, Hi?

Anonymkode: 36dea...88d

Skrevet

Hei.

Ja var heldigvis en feil, hun hadde glemt kortet til jørgen hjemme, er så lettet, sånt kan skje, og hun ble så lei seg,men vi snakket godt sammen og jeg sa at jeg forsto at slik kunne skje, så er ingenting vondt mellom oss :)

Anonymkode: 6705e...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...