Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Hei, jeg lurer på en ting. Idag har jeg drukket 3 glass vann og sikkert etter en halvtime må jeg på do og tisse. Er det normalt å måtte tisse etter hvert glass med vann du drikker? Har følt meg mer tørst de 3 siste dagene, men sjekka meg for diabetes. Har det ikke. Er dette unormalt? Anonymkode: 121ed...cd9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Kroppen er mystisk. Og noen dager er balansen anderledes en andre, da kanskje man tørster mer. Og å måtte tisse rett etter tre glass vann er jo ikke så rart 🤷🏻♀️ Anonymkode: 93dda...308
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Det gjør jeg også. En gang jeg jeg skulle på en undersøkelse på sykehuset ringte de rett før jeg skulle gå og sa jeg måtte en urinprøve der, siden jeg nettopp hadde tisset drakk jeg en halvliter vann på vei til sykehuset. De nektet å tro at det var urin i prøven og beskyldte meg for å ha tatt vann fra springen Anonymkode: 3b499...9a3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjør jeg også. En gang jeg jeg skulle på en undersøkelse på sykehuset ringte de rett før jeg skulle gå og sa jeg måtte en urinprøve der, siden jeg nettopp hadde tisset drakk jeg en halvliter vann på vei til sykehuset. De nektet å tro at det var urin i prøven og beskyldte meg for å ha tatt vann fra springen Anonymkode: 3b499...9a3 Når jeg tok test for diabetes hadde jeg spist å drukket rett før, vet du om det kan gi feil resultat på prøven? Det er ingen i min familie som har det, og jeg er 171 cm og 56 kilo, å slank. Er veldig bekymret for at det kan være diabetes. Anonymkode: 121ed...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå