Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Jeg begynte å gråte på frisørsalongen! Må vel være første gangen det skjer. Jeg var nemlig hos samme kjede forrige uke og ble ikke fornøyd. Ville ikke klage så bestilte bare ny time hos min faste frisør, svei litt siden jeg betalte et par tusen der jeg ikke ble fornøyd. Satt i mange timer idag og fikk stell. Når jeg var ferdig sa hun det var på huset! Skulle ikke betale noe som helst 😳 jeg burde jo bare blitt strålende fornøyd! Men jeg bare brast i gråt, hva feiler det meg? Tør jeg å gå tilbake neste gang liksom?😳 Anonymkode: 5d1d7...284
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Føler meg helt idiot skulle overskriften være Anonymkode: 5d1d7...284
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Takknemlighet kanskje? Du har holdt misnøyen din inne og det har nok gått innpå deg mer enn du vet. Selvfølgelig tør du gå tilbake neste gang, da har du sjansen til å forklare reaksjonen din og. Dette går fint 👍 Anonymkode: b9125...024
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Jeg tenker at du har vært stresset pga. at resultatet ble dårlig sist, du har kanskje følt på frustrasjon og sinne over første resultatet, kanskje til og med litt småsint på deg selv fordi du ikke turde klage... og så kom du til hun som kan håret ditt, ordnet det bra, og du fikk en følelse av å bli sett og respektert av henne. Det kom helt uforberedt på deg, masse følelser, lettelse... og da åpnet kranene seg. Neste gang du går til din faste frisør sier du bare hvor glad for det hun gjorde sist. Jeg tror hun også tolket tårene dine kun som takknemlighet. Ville ikke stusset på det. Anonymkode: 15da3...005
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 Ja, enormt takknemlig siden hun tok meg inn idag selv om det egentlig var fullt. For en service! Er ikke vant til sånt nå til dags. Takk for svar, var akkurat det svaret jeg trengte å høre. God helg til deg 😊 Anonymkode: 5d1d7...284
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 Føler meg litt ekstra følsom også nå for tiden. Dere har nok helt rett begge to. Håper hun tolket det som takknemlighet og ikke stor jeg er helt gal 😅 takk for svar 😊 Anonymkode: 5d1d7...284
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Du kan fint gå til en annen frisør om du vil neste gang. De gangene jeg ikke har vært fornøyd går jeg ikke tilbake. Her har vi mange salonger å velge i. Anonymkode: 6d306...e19
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du kan fint gå til en annen frisør om du vil neste gang. De gangene jeg ikke har vært fornøyd går jeg ikke tilbake. Her har vi mange salonger å velge i. Anonymkode: 6d306...e19 Har du lest innlegget???? Anonymkode: 74668...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå