Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Hadde vennegruppe her i går og ei av jentene sa til meg: «Dere har det skikkelig fint, veldig fancy. Det er moderne, blandet med vintage. Akkurat slik jeg liker det». Hyggelig kommentar, men ble litt overrasket. 😊 Anonymkode: 3d4f2...061
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Enkelte av jentene som kommer på besøk kommenterer interiøret og huset, det er alltid litt morsomt. Jeg elsker interiør selv som liten og endret på alt på det lille rommet mitt hver uke. Har bare gutter og de bryr seg fint lite, med mindre jeg drar inn noe veldig spesielt. Alle som kommer, både voksne og barn, kommenterer hallen i det de kommer inn. Vi har åpent rett opp og trapp som deler seg halvveis. Selv om det er veldig upraktisk, er det tydelig en wow faktor som alle får med seg. Anonymkode: 85295...da6
**snuskeluska** Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Min gutt på 11 bryr seg overhodet ikke om interør.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 Ingen av mine på 9, 11 og 13 bryr seg om interiør. Ingen jeg kjenner heller... ikke jeg heller! 😂 Men så bor vi ved middelhavet, og vi kjøper ikke nytt før det gamle er ødelagt, fikset, og ødelagt igjen! Anonymkode: 0cb4c...6b3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen av mine på 9, 11 og 13 bryr seg om interiør. Ingen jeg kjenner heller... ikke jeg heller! 😂 Men så bor vi ved middelhavet, og vi kjøper ikke nytt før det gamle er ødelagt, fikset, og ødelagt igjen! Anonymkode: 0cb4c...6b3 Hørtes vidunderlig ut! 😄 Anonymkode: 2ddf6...8b0
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Enkelte av jentene som kommer på besøk kommenterer interiøret og huset, det er alltid litt morsomt. Jeg elsker interiør selv som liten og endret på alt på det lille rommet mitt hver uke. Har bare gutter og de bryr seg fint lite, med mindre jeg drar inn noe veldig spesielt. Alle som kommer, både voksne og barn, kommenterer hallen i det de kommer inn. Vi har åpent rett opp og trapp som deler seg halvveis. Selv om det er veldig upraktisk, er det tydelig en wow faktor som alle får med seg. Anonymkode: 85295...da6 Har alltid syntes det var så fint med slik trapp 😍 Har en gutt på snart ni og han bryr seg ikke så mye, men samtidig så liker han å ommøblere på rommet sitt og så synes han det er veldig kjekt å pynte til jul og påske. Har også ei på fem og ble veldig fornøyd når hun kommenterte mine nye hubsch potteskjulere 😃 (hverken far eller sønn har sagt noe) spennende å se om hun utvikler litt interesse for interiør. Anonymkode: 7479b...76e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har alltid syntes det var så fint med slik trapp 😍 Har en gutt på snart ni og han bryr seg ikke så mye, men samtidig så liker han å ommøblere på rommet sitt og så synes han det er veldig kjekt å pynte til jul og påske. Har også ei på fem og ble veldig fornøyd når hun kommenterte mine nye hubsch potteskjulere 😃 (hverken far eller sønn har sagt noe) spennende å se om hun utvikler litt interesse for interiør. Anonymkode: 7479b...76e Kom forresten på en kompis av sønnen min som kommenterte kunsten vår, da ble jeg litt overrasket. Er få voksne som gjør det, så overraskende når det kommer fra en åtteåring. Anonymkode: 7479b...76e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hørtes vidunderlig ut! 😄 Anonymkode: 2ddf6...8b0 Ja, det er det også 😊 Jeg har aldri hatt peiling på interiør heller.. men glad i å ha det koselig da! Anonymkode: 0cb4c...6b3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #10 Skrevet 23. mars 2018 Nei, men de har klare meninger om eget rom. Tror ikke de vet hva "vintage" betyr. Anonymkode: 87e17...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå