Gå til innhold

Hva har folk opp i ræva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser så godt som samtlige innlegg, fordi det er bare sånn jeg er. 

Og om jeg legger igjen en kommentat så er den støttende og positiv. Hvorfor skal jeg trekke ned folk? Hvorfor skal jeg kritisere hardt?

Vi har alle her inne og alle andre også veldig mye i våres hverdag. Trenger vi å dra hverandre lengre ned i møkka?

Så skuffende å se hvordan dette forumet har blitt igjennom de ti siste årene...ja så lenge har jeg vært medlem...Men nå er det faen meg nok. 

God påske

Anonymkode: a29c2...e69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 6893e...4c3

Skrevet

Tja. Oppi ræva mi er det en tarm med bæsj i alle fall.. 

Anonymkode: c7c50...f0d

Skrevet

God påske du

Anonymkode: cf896...09f

Skrevet

Jeg synes generelt sett at jeg får masse gode svar her inne. Folk er greie, og svarer ærlig og oppriktig. Noen ganger trenger man det selv om det kanskje ikke er det man ønsker der og da. 

Anonymkode: c1861...76b

Skrevet

Bare en saksopplysning: denne typen innlegg er like regelmessig som fullmåne. Det er vel 3-4 uker mellom hver gang noen poster et generelt innlegg /starter en egen tråd med det lite spesifikke budskapet "dere er så jævlige her på forumet!" 

Hvis du vil ha endring: kommenter heller direkte på de innleggene du reagerer. Generell negativitet hjelper ikke, du framstår bare som like gretten som dem du kritiserer.

Anonymkode: fe745...2c5

Skrevet

«Nå er det faen meg nok»? 

Hva har du tenkt å gjøre med saken? Eneste personen du kan gjøre noe med er deg selv, så da får du heller logge av hvis du er så misfornøyd.

Anonymkode: 23d6f...2fb

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg leser så godt som samtlige innlegg, fordi det er bare sånn jeg er. 

Og om jeg legger igjen en kommentat så er den støttende og positiv. Hvorfor skal jeg trekke ned folk? Hvorfor skal jeg kritisere hardt?

Vi har alle her inne og alle andre også veldig mye i våres hverdag. Trenger vi å dra hverandre lengre ned i møkka?

Så skuffende å se hvordan dette forumet har blitt igjennom de ti siste årene...ja så lenge har jeg vært medlem...Men nå er det faen meg nok. 

God påske

Anonymkode: a29c2...e69

Synes overskriften din var misvisende, men hvis jeg ser bort ifra den, er jeg helt enig med deg!

Har vært her i 15 år og dette forumet har hatt en utrolig negativ utvikling. Før var det hyggelig med nesten bare oppmuntrende og støttende kommentarer, mens det nå er så mange som er negative og later til ikke å tenke et øyeblikk på at det er mennesker i sårbare og vanskelige situasjoner de svarer. Det virker som om det blir flere og flere grinebitere her inne som føler behov for å skrive sårende og direkte skadelige ting, gjerne kamuflert som at de er realistiske eller at de gir råd som er til det beste for deg. Var nært ved å skrive et innlegg som ditt for noen dager siden, men lot det være.

Dette forumet er ikke noe godt sted lenger og derfor bruker jeg det minimalt i forhold til hva jeg gjorde før.

Anonymkode: 135fb...635

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes overskriften din var misvisende, men hvis jeg ser bort ifra den, er jeg helt enig med deg!

Har vært her i 15 år og dette forumet har hatt en utrolig negativ utvikling. Før var det hyggelig med nesten bare oppmuntrende og støttende kommentarer, mens det nå er så mange som er negative og later til ikke å tenke et øyeblikk på at det er mennesker i sårbare og vanskelige situasjoner de svarer. Det virker som om det blir flere og flere grinebitere her inne som føler behov for å skrive sårende og direkte skadelige ting, gjerne kamuflert som at de er realistiske eller at de gir råd som er til det beste for deg. Var nært ved å skrive et innlegg som ditt for noen dager siden, men lot det være.

Dette forumet er ikke noe godt sted lenger og derfor bruker jeg det minimalt i forhold til hva jeg gjorde før.

Jeg har vært her i 13 år og syns ikke endringen er så stor. Og innlegg som HIs kommer ustanselig.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært her i 13 år og syns ikke endringen er så stor. Og innlegg som HIs kommer ustanselig.

Det var ingen slike innlegg for 10-15 år siden.

Skrevet

Da får folk være flinkere til ¨å rapportere innlegg som ikke er greit, ikke overlate det til andre. Det hjelper og hvis man slutter å støtte opp om flåsekjeftene som bare slenger dritt. Man har ikke mer rett til å slenge dritt når man skriver med nick enn som anonym

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ingen slike innlegg for 10-15 år siden.

Eh, jo. Jeg har vært her omtrent daglig siden 2005...

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da får folk være flinkere til ¨å rapportere innlegg som ikke er greit, ikke overlate det til andre. Det hjelper og hvis man slutter å støtte opp om flåsekjeftene som bare slenger dritt. Man har ikke mer rett til å slenge dritt når man skriver med nick enn som anonym

Det er da virkelig ikke mange som slenger dritt MED nick, de er da mye mer tallrike UTEN....

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er da virkelig ikke mange som slenger dritt MED nick, de er da mye mer tallrike UTEN....

Det er sant, men de nickbrukerene (alltid de samme) som gjør det får av en eller annen grunn masse støtte og liker fordi de sier det som det er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...