Gå til innhold

Allergi medisin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har allergi mot dyr. Bruker syrtec de gangene jeg er innom venninner med dyr, og det har fungert greit. Så fikk jeg tips om en annen allergimedisin av noen av venninner. Denne er resept belagt. Noen vet om det er mulig å få den om man ringer til legen, eller må man ha time? Er 5 uker vente tid her, så hadde vert greit å slippe. Har testet meg på sykehus tidligere, så alle opplysninger ligger i journalen min.

Anonymkode: 07829...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må til legen hvis den er reseptbelagt ja. Hvorfor vil du bytte? 

Anonymkode: e970e...00c

Skrevet

Hva heter den du vil bytte til? Ring legekontoret, så får du vite om du kan få resept, eller må ha time.

Anonymkode: a8ac8...bcc

Skrevet

Hvis du ikke har fått den eller andre allergimedisiner før, så må du inn selvfølgelig

Anonymkode: bc769...0ca

Skrevet

Den uten resept kan fungere like godt. Hvorfor bytte hvis det funker? Man bytter hvis det IKKE funker :)

Skrevet

Om medisinen er reseptfri eller ei, så virker begge deler. Det er MEDISIN!!!! Zyrtec er reseptpliktig i større pakninger, småpakker er uten men mye dyrere og det er samme medisin !!!! Telfast småpakker er uten resept men mye dyrere, store pakker på resept! Slik er det med nesten alt. Ting er ikke ufarlig og lite virksomt, bare fordi den selges over disk....

Anonymkode: ac798...b1a

Skrevet

Fordelen med resept må jo være prisen.. samt at man kan få oppfølging av lege for p finne den optimale medisineringen av en allergi.

Anonymkode: cc487...088

Skrevet

Tenkte jeg ville prøve siden det er så mange med god erfaring. Får bestille meg en time etter påske da. 

Anonymkode: 07829...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...