Gå til innhold

Spill for de yngre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er akkurat kommet hjem fra et besøk hos min søster i USA. Med hennes barn spilte vi et spill som het «Silly Street». Jeg har søkt litt opp på dette her i Norge, og ser at det skal komme hit også. Noen som vet om plasser som selger dette spillet? Den norske tittelen er «Tullebyen». Så det stod om det i Dagbladet denne uken.

Om noen finner det, håper jeg dere kan si fra. Anbefaler også at dere prøver det selv. Barna mine elsket det. Et helt annerledes spill enn det jeg har spilt med de før.

Anonymkode: 0a7b3...09f

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...