Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Mange jenter/damer bruker masse tid og penger på solarium, spraytan og selvbruningskremer for å bli så brun som mulig. Smører på masse sminke, gigavipper og nude leppestift. Men slår dette egentlig an hos gutta/mannfolka? Eller liker de best lyse jenter som viser sine nordiske trekk? Anonymkode: 70ba9...9f5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Tar du på deg sminke for gutters skyld eller for din egen skyld? Eller for andre kvinners skyld? Anonymkode: a02e5...2bb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Jeg har ikke møtt en eneste mann som har sagt noe positivt om de ekstremt spraytannede damene. De kan synes de er flotte ellers, men at veldig spraytan og for mye sminke gir et litt overfladisk inntrykk. En kompis av meg har et yrke hvor menneskers utseende betyr ganske mye, han må bedømme utseende stadig vekk, og han er opptatt av estetikk. Men også han sier at han foretrekker jenter som er mer naturlig, ikke for mye sminke, ikke for mye fikset på. Ellers tror jeg ikke den siste setningen din stemmer heller. Blond og nordiske trekk... Menn kan - som damer - ha preferanser om hva de liker best med utseende på en potensiell partner. Og det trenger ikke nødvendigvis være det blonde og nordiske. Mitt inntrykk er at "menn flest" foretrekker ganske naturlige kvinner som ikke overdriver ene eller andre veien hva utseendefiksing angår. Anonymkode: 6d05a...ef8
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 Nei, det er derfor alle fra Afrika lever alene og har gjort det i tusenvis av år Anonymkode: bc6c4...e62
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er derfor alle fra Afrika lever alene og har gjort det i tusenvis av år Anonymkode: bc6c4...e62 Svart naturlig hud og oransje spraytan er to ulike ting. En kan jo snu det, liker afrikanske menn damer med mørk hud eller de som bruker blekeprodukter Anonymkode: 571ab...1ad
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 Hva har nude leppestift med det å gjøre? Du beskriver jo en bimboer, slik jeg forbinder med PH. Og de jentene har vel draget? Nå spørs det jo litt hvilke type menn man vil ha draget på... Anonymkode: 3087a...389
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 Nå er det da ikke sånn at alle nordiske er blonde med blå øyne da hehe. Faktisk er det nok mange kommunegrå der og som farger det blondt? men oransje eller for fake tan tror jeg ikke er noe hit. Men jeg tror mange menn ikke helt ser hvor mye falskhet en dame kan putte i ansiktet ang vipper , bryn , sminke generelt. De skjønner ikke før det er åpenbart too much . Har kompiser som ikke har skjønt hvorfor dama ikke er så fin som på første daten/ byen/ insta bilder når de har møttes mange ganger. Eks uten å mobbe, ei mørkhåra på paradise ( ikke isabel) skjønte jeg ikke hvem var nesten uten fake vipper mye sminke og dekkrem. Hu så ikke ut som samme person. Anonymkode: 9e00d...890
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #8 Skrevet 22. mars 2018 Jeg sminker meg for eget velværes skyld. Bruker ikke mye da. BB-krem og mascara, likevel synes mannen min jeg er penest helt uten. (Ja, han bruker briller) Anonymkode: b4bf7...4b0
sug lut Skrevet 22. mars 2018 #9 Skrevet 22. mars 2018 Herre. Hvor begynner man... 1. Ikke alle kvinner gjør ting kun for "mannfolka". Noen liker kanskje seg selv bedre blek, andre brun. 2. Vær så snill å ikke snakke om "mannfolka". De er ikke like, de liker ikke det samme, det er like mye som skiller dem som skiller meg og deg - og jeg skal love deg at det er en hel haug. 3. Om svaret så var "ja, alle vil ha solbrune damer", ville det gjort det nødvendig for deg å ta sol? Da er du jo bare svak og ynkelig. 4. Det er en bitteliten eim av Hvit Makt her. Den er ikke særlig lekker.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #10 Skrevet 22. mars 2018 13 hours ago, Anonym bruker said: Mange jenter/damer bruker masse tid og penger på solarium, spraytan og selvbruningskremer for å bli så brun som mulig. Smører på masse sminke, gigavipper og nude leppestift. Men slår dette egentlig an hos gutta/mannfolka? Eller liker de best lyse jenter som viser sine nordiske trekk? Anonymkode: 70ba9...9f5 (er mann): Nei, jeg liker ikke det. Synes det er skikkelig harry og stygt, faktisk, og egentlig ganske ukvinnelig. Overdreven soling får huden også til å bli tidlig rynkete, øker risiko for kreft osv osv., og de jentene som holder på sånn har ofte også (stygge) opererte trutmunner og mye annet fælt. Skjønner ikke hva som skulle være fint med det. Det tradisjonelle skjønnhetsidealet i hele Europa er lys og fin hud som man skjermer fra solen, altså det helt motsatte av de disse brunkremfantastene prøver å oppnå. Til uminnelige tider har de som har hatt mulighet til det (altså overklassen) prøvd å skjerme seg for solen. I nesten hele verden er dette fortsatt skjønnhetsidealet; folk i India og mange andre steder utenfor Europa er besatt av å holde seg unna solen og ha så lys hud som mulig, gjerne ved bruk av kjemiske blekemidler, som er big business i store deler av verden. Jeg vil ikke si det slik at jeg nødvendigvis best liker jenter med nordiske trekk. Jeg liker jenter som er seg selv og ikke føler behov for mengder med sminke og mengder og kunstig modifikasjon av utseendet, enten det er brunkrem/solarium og sånt dritt eller blekemidler. Overdrevent brun hud på naturlig lyse nordmenn assosierer jeg med dårlig smak, kreft og folk som påfører seg rynkete hud i ung alder, og som har et ukritisk og kunnskapsløst forhold til skjønnhetsidealer med null historisk bevissthet og kunnskap om verden. Anonymkode: 1075b...9dd
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #11 Skrevet 22. mars 2018 Når det gjelder mannen min så tvert i mot. Han tenner på helt lys hud, som de med rødt hår har. Heldigvis for meg som har sånn hud Anonymkode: 43f09...9fb
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #12 Skrevet 22. mars 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er derfor alle fra Afrika lever alene og har gjort det i tusenvis av år Anonymkode: bc6c4...e62 Så dum er du vel ikke at du tror det er det samme? Anonymkode: 6f89f...33b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #13 Skrevet 23. mars 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Svart naturlig hud og oransje spraytan er to ulike ting. En kan jo snu det, liker afrikanske menn damer med mørk hud eller de som bruker blekeprodukter Anonymkode: 571ab...1ad 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så dum er du vel ikke at du tror det er det samme? Anonymkode: 6f89f...33b Dumme spørsmål fortjener dumme svar! Når skal det gå opp for folk her inne at folk der ute er forskjellige? Man faller for forskjellige folk, man liker forskjellige utseender. Noen liker radmagre damer uten pupper, andre bælfeite med puppa på knea, noen røde jenter med skummetmelk blå/hvit hud, andre jenter som ikke syns på natta. Hvorfor spør man om dette hele tiden??? Tenker dere når dere ser folk dere ikke liker utseende på at; «herregud, jeg kan ikke fatte hun er gift»? Det finnes garantert en der ute for alle! Er ikke det fantastisk fint? Klarer dere ikke godta at for noen er nettopp du direkte stygg å se på? Anonymkode: bc6c4...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå