Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #26 Skrevet 23. mars 2018 Jeg stoler ikke på noen Anonymkode: 888c9...896
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #27 Skrevet 23. mars 2018 Tre venninner Foreldrene mine To kompiser Eksen Barna Anonymkode: fa646...0dc
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #28 Skrevet 23. mars 2018 Men det er jo påfallende at det i så stor grad henger skada, dårligfungerende, mislykka mennesker her inne, folk som ikke stoler på noen. Skulle ikke dere heller brukt tid hos psykolog på å bli tilnærmet normale? Anonymkode: fa646...0dc
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #29 Skrevet 23. mars 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo påfallende at det i så stor grad henger skada, dårligfungerende, mislykka mennesker her inne, folk som ikke stoler på noen. Skulle ikke dere heller brukt tid hos psykolog på å bli tilnærmet normale? Anonymkode: fa646...0dc Du må lese hovedinnlegget, er snakk om å stole 100% på. Anonymkode: 7b747...5cd
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #30 Skrevet 23. mars 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må lese hovedinnlegget, er snakk om å stole 100% på. Anonymkode: 7b747...5cd Ja, og jeg har flere jeg stoler 100% på. Det er da ikke så veldig uvanlig, skulle jeg mene. Anonymkode: fa646...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå