Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Johanne

Anonymkode: daef1...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en nydelig niese som heter det og liker det veldig godt. 

Anonymkode: 44cdb...e66

Skrevet

Veldig fint!

Anonymkode: 11c06...69e

Skrevet

Det syns jeg var fint ! 😊

Anonymkode: fd048...da5

Skrevet

A4

Anonymkode: f0dea...bd8

Skrevet

Fint navn.

Anonymkode: 3a383...636

Skrevet

Kjempefint!

Anonymkode: fb573...985

Skrevet

Klassisk og godt navn, jeg liker det.

Anonymkode: 5d6e5...1ba

Skrevet
9 hours ago, Anonym bruker said:

A4

Anonymkode: f0dea...bd8

Tvertimot. I et hav av Linnea-Nathanielsandere er dette rett og slett et stilig og klassisk og smakfullt navn.

Anonymkode: fb573...985

Skrevet

Koselig :) men liker Johanna bedre,men Johanne er nydelig og

Anonymkode: c9cf1...aa5

Skrevet

Ikke så glad i det, synes det er litt tungt og traust. 

Anonymkode: 701cc...fa0

Skrevet

Helt ok 🙂🙂

Anonymkode: 7702a...d4f

Skrevet

Veldig flott og stødig og klassisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...