Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Egentlig ikke noe jeg har tenkt så fryktelig hardt over før ei venninne kommenterte at hun hadde blitt noe skeptisk om hennes kjæreste ikke var kontakt bar fra han var ferdig på jobb til langt utpå kveld. Vi er passe fersk, bor ikke i samme by og jeg tenkte vel ikke særlig over at det skjedde av og til.. Når jeg tenker på det nå så er det hver kveld at det skjer, så snakker vi flere timer sammen sånn i 21-22 tiden Ville du reagert? Anonymkode: c9c61...44c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Hvis han sover så mange timer etter jobb hver eneste dag så hadde jeg nok ikke fortsatt forholdet, eneste var om han tok en tur til legen for å finne ut hvorfor han har et slikt unormalt søvnbehov, da kunne jeg ventet på svar. Om han aldri er tilgjengelig før så sent, da tenker jeg at det er noe han ikke forteller deg. Om det er fordi han sover, eller om han alltid prioriterer andre enn deg før så sent på kvelden, så hadde det vært nok til at jeg tenker at vi hadde vært for forskjellige til at jeg ville blitt fornøyd i forholdet på sikt. Anonymkode: 1f366...d0f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Han har deg på si. Så enkelt er det. Ingen menn ligger og sover bort ettermiddagen når de har ei kjærest å pleie forholdet til. Krev svar. Anonymkode: a4514...0ee
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har deg på si. Så enkelt er det. Ingen menn ligger og sover bort ettermiddagen når de har ei kjærest å pleie forholdet til. Krev svar. Anonymkode: a4514...0ee Vi får jo ikke gjort så mye enn å prate i telefonen når vi bor langt fra hverandre. Forventer jo ikke at han trenger å sitte med meg på tråden hele tiden, men litt merkelig at han sover bort hele kvelden egentlig og likevel ser ut til å legge seg i normal tid ift jobb.. Anonymkode: c9c61...44c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 Mannen min sover på sofaen hver eneste dag... Han har vært hos legen, men det feiler han ingenting. Han er bare sliten og lat. Anonymkode: aae3b...193
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #6 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi får jo ikke gjort så mye enn å prate i telefonen når vi bor langt fra hverandre. Forventer jo ikke at han trenger å sitte med meg på tråden hele tiden, men litt merkelig at han sover bort hele kvelden egentlig og likevel ser ut til å legge seg i normal tid ift jobb.. Anonymkode: c9c61...44c Da er han enten syk eller så lyver han til deg og ikke er så singel som han sikkert sier. Ingen frisk mann sover så mye. Og er han frisk så blir da spørsmålet hva han skjuler for deg. Anonymkode: 1f366...d0f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #7 Skrevet 21. mars 2018 Kommer helt ann på hva slags jobb han har. Jeg vet av MANGE som dupper noen timer på sofaen etter jobb. Anonymkode: 844e6...9b1
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #8 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen min sover på sofaen hver eneste dag... Han har vært hos legen, men det feiler han ingenting. Han er bare sliten og lat. Anonymkode: aae3b...193 Hehe ja, tanken slo meg også. Men han er veldig aktiv, mye turer og mye trening. Men sender alltid melding eller ringer etter x antall timer og sier han sovnet på sofaen etter middag. Anonymkode: c9c61...44c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #9 Skrevet 21. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kommer helt ann på hva slags jobb han har. Jeg vet av MANGE som dupper noen timer på sofaen etter jobb. Anonymkode: 844e6...9b1 Kontor. Jeg bruker også å sovne på sofaen, men... Anonymkode: c9c61...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå