Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Den første ødela de selene på, de påstå at barnet hadde prika bort hoved push knappen (umulig) den vognen har jeg forsatt ikke fått fikset. Hadde heldigvis ekstra vogn som barnet har brukt nå siden den første ble ødelagt men nå er den ødelagt også, de har ødelagt bremsen på den, reima. Som er nylig byttet før han brukte den i bhg. Hva skal jeg si til dem? Dem gjør det jo sikkert ikke med vilje, men fordi de ikke kan bruke den kanskje? Men seriøst dette blir dyrt for meg Anonymkode: 98019...576
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Du har kanskje forsikring? Evt har bhg det. Men spørs vel om det er verdt det mtp egenandelen. Anonymkode: f1d4d...aec
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Vogna er jo ikke ødelagt om sekken er det. Kjøp en løs sele, koster ikke veldig mye, fest den på vogna og så kan den brukes igjen. Bremsen fungerer kanskje ikke optimalt ettersom den allerede er byttet en gang? Kanskje det er en feil på den og du kan få ny på reklamasjon? Anonymkode: 4eea8...0ad
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Her ble vår også ødelagt fordi de lot barna leke i den. Klatre og trille. Møtte en av de store barna da jeg kom mens hun trillet et annet barn krasjet inn i veggen og bøyde fothvileren. Barnehagen erstattet den. Anonymkode: 22718...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå