Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Har samlet meg mange etterhvert siden jeg alltid glemmer det. Kan man sjekke hvor mange pakker man har igjen til gratis? Eller kan de kombineres? Anonymkode: 1a22f...1eb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 De kan ikke kombineres. Spør i kassen. Antall salg kommer på skjermen i kassen, når man scanner kortet. Anonymkode: 0eefb...a3c
ielj Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Står nederst på kvitteringa når du har brukt kortet.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Du har nok ikke "samlet opp" til mange gratispakker, HI. Når du bruker bleiekortet så registreres det. Når du skal kjøpe det som er pakke nr. fire registreres dette automatisk i kassen, og beløpet for bleiene blir der og da trukket fra kvitteringen og totalbeløpet. Dvs. du har allerede fått dine gratispakker. Men om du mener om du har kjøpt to eller tre pakker og skulle likt å vite det, så står det på kvitteringen når du har brukt kortet, som ielj over her sier. Anonymkode: 2b127...ecb
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Har samlet meg mange etterhvert siden jeg alltid glemmer det. Kan man sjekke hvor mange pakker man har igjen til gratis? Eller kan de kombineres? Anonymkode: 1a22f...1eb Hva mener du med kombineres? Anonymkode: cfca2...604
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med kombineres? Anonymkode: cfca2...604 Regner med hi mener overføre. På typiske "cafekort" ol får man et stempel. Har man glemt det ene får man et nytt. Når du så kvalifiserer til en gratis kaffe totalt, samles alle kortene inn. Eventuelle ekstra stempel fås så på et nytt kort. Anonymkode: 5f2fd...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå