Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Er det noen som har gode tips å komme med mtp økonomi og ferier? Jeg er nå separert. Jeg merker at etter en lang kamp begynner jeg å få tilbake livsgnisten og har lyst til å reise med barna osv. Men når man blir alene blir man jo «fattigere». Er det noen som har tips til store og små aktiviteter som passer å gjøre alene med barna? De er 4 og 8 år. Jeg er i gang med å spare for å forsøke å betale ned mer på lånet og på sikt kjøpe meg noe større, men jeg ser nå at beløpet på sparekontoen bør være høyere når man er alene.. Huff. Jeg er fornuftig og flink med økonomi, men jeg har levd med en mann som tjener bra. Jeg har vært bortskjemt.. Nå er jeg «bare» heldig.. 🙈 Anonymkode: 93d85...663
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Vi har en sparebøsse på kjøkkenet som vi putter småpenger på, putter også flaskepant på den bøssa og litt penger vi får av besteforeldre osv. Blir jo ikke de helt store summene, men holder til lommepenger ihvertfall når vi drar på ferie en gang i året. Vi bestiller ferie tidlig, da er det billigere enn i siste liten. Vi har budsjettferie og litt dyrere ferie annenhvert år. Så annnenhvert år sparer vi det meste av feriepenger som er over en vanlig månedslønn, så har vi litt ekstra året etter. Anonymkode: de421...f81
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Kommer jo an på hva dere liker å gjøre det. Telting er gratis om man vil. Gå på museum som er billige mens man telter seg på langs og tvers med barna. Finn et sted dere liker og bli i ei uke. Mange leier ut campingvogner og bobiler. Danmark har noen rimelige feriehus. Anonymkode: ccbe9...807
3 i april Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Hvor bor dere i landet ? Har du bil ? I så fall kan dere ta med dere telt og ta en tur til Bø i Sommerland, campingplass rett ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå