Gå til innhold

Livrmoshalsprøve frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor som er i 50 årene har tatt livmorshalsprøve idag, gynokolegen har sag at hun synes slimet i livmoren var litt tjukk, min mor har da spurt hva vil det si? At dette kan være tegn på kreft:( sist gang hun tok prøven var for 2 år siden. Jeg har googlet en del men finner ingen beskrivelse der det står at om slimet er tjukt i livmoren at det kan være tegn på kreft. Hun er også i overgangsalderen, hun har blødd kunn en gang etter det. Min mamma sier også at hun ofte har vondt i korsryggen. Hun har et par andre sykdommer også, har blant annet en bare en nyre. Hun får ikke svarene før over påsken og jeg er bekymret for min mamma ☹️

Anonymkode: 2c5c8...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livmorhalsslimet endrer tykkelse gjennom syklusen, og er normalt ganske mye tykkere i visse perioder i måneden. Det er også noen medikamenter som kan påvirke tykkelsen/kvaliteten på slimet.

Merkelig av gynekologen å ikke forklare mer. Mulig det også kan være et tegn på kreft (jeg har ikke hørt det før, men er heller ikke lege), men gynekologen burde også forklart at det kan være andre årsaker til et tykkere slim.

Anonymkode: 3d2a1...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...