Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Jeg tviler ikke på at dette er en mor som oppriktig var glad i barnet sitt og ønsket henne alt godt. men jeg tror dessverre hun hadde et helt forvrengt verdensbilde og ikke var i stand til å hjelpe datteren til å se løsninger på ting. Synes det er utrolig at ikke familien har reagert i løpet av årene som har gått. Anonymkode: 9213e...0b5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Jeg tror denne moren er fullstendig narsissistisk og muligens har en munchausen-diagnose. Hun virker å kun bry seg om seg selv og hvordan dette har påvirket HENNE. Hun er likevel strafferettslig tilregnelig, og jeg håper hun dømmes til strenges mulig straff. Familien (mora hennes spesielt) er jo samme typen, den slags går tydeligvis i arv. Anonymkode: 60c9c...c17
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Sant. Hun var nok glad i henne. Men kom på kant med alle og da ble det hele verden vendt mot henne og barnet når moren fikk tilsnakk. Barn bør ikke komme i slike skviser. Anonymkode: 342c3...7d3
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Men hvorfor reagerer ikke familie og omgivelser i årene i forkant, de må jo ha skjønt at noe er riv ruskende galt. Anonymkode: 9213e...0b5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 Tror man skal være meget varsom med å opprette slike tråder som dette. De menneskene som har kompetanse til å forstå denne saken, og som sitter med all informasjon som er lagt fram er de eneste som bør og har rett til å dømme. Det er heldigvis en grunn til at ikke nabokjerringa er den som skal vurdere straff. Dette har blitt sett en rekke ganger før, hvor mennesker som av ulike årsaker har behov for hjelp føler at de blir rakket ned på og dermed ikke ønsker mer hjelp og føler det er tryggere at de ordner opp selv. Det er ikke kun en mor som har vært i bildet her, det er en rekke ulike instanser som har sviktet denne jenta. Anonymkode: fc3bd...84b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #6 Skrevet 21. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor reagerer ikke familie og omgivelser i årene i forkant, de må jo ha skjønt at noe er riv ruskende galt. Anonymkode: 9213e...0b5 Det har vært mange bekymringsmeldinger. Mor har gjort seg bemerket ja. Jeg har nå fulgt rettssaken i Budstikka («live»), og det er meget interessant... Spesielt brevene hun har skrevet til datteren, måten hun har opplevd alt (i livet) som dramatisk (ifg vitner), hvordan hun nok også har vært så trangsynt mot datteren at datteren også har kunnet manipulere moren osv osv Anonymkode: 391f5...550
Admin Skrevet 21. mars 2018 #7 Skrevet 21. mars 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #8 Skrevet 21. mars 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har vært mange bekymringsmeldinger. Mor har gjort seg bemerket ja. Jeg har nå fulgt rettssaken i Budstikka («live»), og det er meget interessant... Spesielt brevene hun har skrevet til datteren, måten hun har opplevd alt (i livet) som dramatisk (ifg vitner), hvordan hun nok også har vært så trangsynt mot datteren at datteren også har kunnet manipulere moren osv osv Anonymkode: 391f5...550 Ja jeg har også lest rettsreferatene fra budstikka. jeg synes at dette er en svært interessant sak. Mor har handlet etter det hun mener er rett og så kan det gå så riv ruskende galt. Anonymkode: 9213e...0b5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #9 Skrevet 22. mars 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror denne moren er fullstendig narsissistisk og muligens har en munchausen-diagnose. Hun virker å kun bry seg om seg selv og hvordan dette har påvirket HENNE. Hun er likevel strafferettslig tilregnelig, og jeg håper hun dømmes til strenges mulig straff. Familien (mora hennes spesielt) er jo samme typen, den slags går tydeligvis i arv. Anonymkode: 60c9c...c17 Du er helt på bærtur med de spekulasjonene, så langt tyder ingenting på noe av det. Anonymkode: e8166...c71
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #10 Skrevet 22. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg har også lest rettsreferatene fra budstikka. jeg synes at dette er en svært interessant sak. Mor har handlet etter det hun mener er rett og så kan det gå så riv ruskende galt. Anonymkode: 9213e...0b5 Ja, det er inntrykket jeg har også...at i hennes hode var dette det beste hun kunne gjøre -og alle andre hadde feil. En form for ekstremt kontrollbehov og misstillitt til omverdenen 🤔 Eneste er de tre siste døgnene i datterens liv...her virker handlingene mer «kalkulert», spør du meg. Anonymkode: 391f5...550
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #11 Skrevet 22. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er helt på bærtur med de spekulasjonene, så langt tyder ingenting på noe av det. Anonymkode: e8166...c71 Neivel? har du fulgt med i saken i det hele tatt? ALT tyder på det Anonymkode: 60c9c...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå