Gå til innhold

Vondt i magen av orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre gravide her inne som får det?
Eller er det bare meg? 
Er i andre tri og kjenner lysta snart tar overhånd, men det er så vondt etterpå..ikke bare rett etterpå men et helt døgn etterpå. 

Må gå krokbøyd og kjenner meg revnet innvendig i hele magen og fryktelig øm i underlivet.

Det har ingentingen med mannen å gjøre, for jeg kommer ikke med han uansett. Ikke hans feil. Jeg har aldri fått det til med en mann. Bruker en vibrator på klitten that it, så gyver ikke løs med en dildo heller..

Skjønner ikke hvorfor dette skjer. Hver svagnerskap..

Anonymkode: 2fa9e...c34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke orgasme med mannen?! :sjokkert:

Jeg skulle gjerne bedt deg om å bytte ut til en bedre mann, men, nå er du jo litt låst. Sende han på sexkurs? 

Anonymkode: e40a1...11d

Skrevet

Mulig det er kynnere du får.

Anonymkode: a4d12...202

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får ikke orgasme med mannen?! :sjokkert:

Jeg skulle gjerne bedt deg om å bytte ut til en bedre mann, men, nå er du jo litt låst. Sende han på sexkurs? 

Anonymkode: e40a1...11d

Nei det er meg det er noe galt med. Det er psykologisk og sitter i fra en hendelse i barndommen. Vi har fantastisk sex, men jeg greier ikke å komme med en mann. Det er låst rett og slett. Gått i terapi selv i 3 år men det er ikke mulig. Jeg savner ikke noe med min mann seksuelt for jeg føler ikke jeg kunne hatt det bedre. 

Men orgasme greier jeg selv, alene, og det har jeg først lært meg etter jeg fylte 30 år. Så jeg klager ikke på det. 

Klager kun på smertene..

Hi

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er kynnere du får.

Anonymkode: a4d12...202

Dette er barn nummer 4 så nja...da er de annerledes enn kynnere som jeg vet kommer om ikke mange ukene. Har kynnere veldig tidlig i hvert svangerskap. Jeg pleier å komme på rutinekontroll rett før fødsel og føler meg sprek som en fålunge med 4-6 cm åpning.. Da uten kynnere det siste døgnet, så det er liksom mitt klue på at noe er på gang..

Hi

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det er meg det er noe galt med. Det er psykologisk og sitter i fra en hendelse i barndommen. Vi har fantastisk sex, men jeg greier ikke å komme med en mann. Det er låst rett og slett. Gått i terapi selv i 3 år men det er ikke mulig. Jeg savner ikke noe med min mann seksuelt for jeg føler ikke jeg kunne hatt det bedre. 

Men orgasme greier jeg selv, alene, og det har jeg først lært meg etter jeg fylte 30 år. Så jeg klager ikke på det. 

Klager kun på smertene..

Hi

Det du beskriver hørtes ekstremt ut, men de fleste gravide opplever jo at også musklene i livmoren trekker seg sammen ved orgasme.  Mange får kynnere.Kanskje du bare har det ekstra sterkt? 

Anonymkode: ee72d...5e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...