Gå til innhold

FrP fosser fram på meningsmåling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Fosser frem» faktisk.

Og nei, vi ønsker det ikke!!!! 

Anonymkode: 7b8cb...8d5

Skrevet

Det kan jo også oppfattes slik at frp hadde mye å tjene på å få henne ut. 

Skrevet

Hun er aldeles ikke statsminister om et par stortingsvalg. Hvor i all verden får du det fra? Om FrP skulle få noen statsminister i dette landet er jo det selvsagt Siv Jensen. 

Anonymkode: 9bb2e...170

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er aldeles ikke statsminister om et par stortingsvalg. Hvor i all verden får du det fra? Om FrP skulle få noen statsminister i dette landet er jo det selvsagt Siv Jensen. 

Jeg er ikke HI, men har også lest dette i media...

Anonymkode: 46b50...7c5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke HI, men har også lest dette i media...

Anonymkode: 46b50...7c5

Og hvilke media er dette? Hvordan mener dere at det skal skje, så lenge Siv er aktiv i politikken og er FrPs statsministerkandidat? Det er klart at det kan skje hvis Siv tropper av, men hvor sannsynlig er det tror du? 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvilke media er dette? Hvordan mener dere at det skal skje, så lenge Siv er aktiv i politikken og er FrPs statsministerkandidat? Det er klart at det kan skje hvis Siv tropper av, men hvor sannsynlig er det tror du? 

Hi her.

Det var tv2 som hadde en sak om det. Her: https://www.tv2.no/nyheter/9755083/

Skremmende tanke, men likevel ikke helt fjernt sett i lys av USA og Donald Trump.

Anonymkode: 0f62c...44b

Skrevet

Ja, hun kommer som en motreaksjon til det politisk korrekte.. Akkurat som Trump. 

Anonymkode: 7652e...8ef

Skrevet

Det er fortsatt lenge igjen av denne stortingsperioden og fremgang i FrP har vi sett før, men de gjør det aldri like bra ved valg som ved meningsmålinger uansett, så jeg er ikke bekymret

Anonymkode: d04f0...c7a

Skrevet

Helt rett at det stilles spørsmålstegn ved terrorberedskapen her i landet, dog er metodikken gal i mine øyne... Ettersom ikke mange andre tar opp temaene, så får de tilhengere. 

Hva er alternativene , Jonas og co 😏

Anonymkode: 1e2e0...7c9

Skrevet

FLOTT!! :) 

Anonymkode: 59f42...5f6

Skrevet

Vel, det er heldigvis 3,5 år til neste stortingsvalg. Vi får lene oss tilbake og vente på at den løse kanonen Sylvi skyter seg selv i foten. 

Anonymkode: e06a4...b0c

Skrevet

Det er skummelt og uhyggelig. Listhaug er skummel og uhyggelig. Jeg tror spådommene omn at hun kan bli FrPs neste leder er ganske sannsynlige. De samme vindene blåser jo også over store deler av Europa. Det er gufne tider vi lever i...

Anonymkode: 53570...ed8

Skrevet

Dette kommer jo som en direkte motreaksjon på avgangen hennes og at endel har sympati med henne, og jeg er 100% sikker på at dette vil jevne seg ut og gå tilbake til "normalen" etter noen mnd, og i alle fall frem til neste stortingsvalg. Sylvi vil i alle fall ikke bli statsminister så lenge det er liv i Siv Jensen og de mot alle odds skulle kunne komme i den posisjonen at de får statsminsterposten etter et valg. Når Listhaug har vist så til de grader at hun ikke egner seg i regjering, blir hun neppe statsminster, heldigvis.

Anonymkode: 363d2...066

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette kommer jo som en direkte motreaksjon på avgangen hennes og at endel har sympati med henne, og jeg er 100% sikker på at dette vil jevne seg ut og gå tilbake til "normalen" etter noen mnd, og i alle fall frem til neste stortingsvalg. Sylvi vil i alle fall ikke bli statsminister så lenge det er liv i Siv Jensen og de mot alle odds skulle kunne komme i den posisjonen at de får statsminsterposten etter et valg. Når Listhaug har vist så til de grader at hun ikke egner seg i regjering, blir hun neppe statsminster, heldigvis.

Nja, jeg tror ikke du skal være så sikker på det. Eller jeg tror ikke sannsynligheten er så stor for at hun blir statminister innenfor de neste ti årene, men at hun fort kommer tilbake i regjeringen med en eller annen ministerpost tror jeg er mer sannsynlig enn usannsynlig. Det er bare å høre det Erna Solberg sier det så ligger det i kortene at hun kan komme tilbake allerede i denne stortingsperioden. 

Anonymkode: 3b82c...4f4

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nja, jeg tror ikke du skal være så sikker på det. Eller jeg tror ikke sannsynligheten er så stor for at hun blir statminister innenfor de neste ti årene, men at hun fort kommer tilbake i regjeringen med en eller annen ministerpost tror jeg er mer sannsynlig enn usannsynlig. Det er bare å høre det Erna Solberg sier det så ligger det i kortene at hun kan komme tilbake allerede i denne stortingsperioden. 

Anonymkode: 3b82c...4f4

Vel, dersom Erna er så dum at hun putter dette mennesket tilbake i regjeringen er det i hvert fall klart hvem som IKKE egner som som statsminister videre...

Skrevet

Hadde vert supert:strix::strix::strix:

Anonymkode: 98c0c...433

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hun kommer som en motreaksjon til det politisk korrekte.. Akkurat som Trump. 

Anonymkode: 7652e...8ef

Hvorfor er det liksom ille å være politisk korrekt? Det betyr jo bare at man har sunn fornuft 

Anonymkode: 28bf6...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...