Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann får en uke barnefri i sommer! Derfor planlegger vi en ferietur! 

Jeg ønsker varme! Muligheter for bading (helst strand, men utendørs basseng kan gå) og shopping. Ikke «sydenshopping», men kjente gode merker. Klær og sko!! 

Hvor anbefaler du å reise? Hvor har du vært selv? Har du ett hotell å anbefale? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puerto Banus

Anonymkode: 173b6...8a9

Skrevet

Der så det fint ut! Har du ett hotell å anbefale? 

Skrevet
1 time siden, Frulakris skrev:

Der så det fint ut! Har du ett hotell å anbefale? 

Nei, vi leide en leilighet i Marbella vi, men var på dagstur dit for å se på luksusbåtene, luksusbilene, de eksklusive butikkene osv 😉

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vi leide en leilighet i Marbella vi, men var på dagstur dit for å se på luksusbåtene, luksusbilene, de eksklusive butikkene osv 😉

Vi likte oss forresten godt i Marbella da, koselig by, fantastisk bystrand og mange steder å shoppe. Vi hadde leiebil og var innom flere av de store kjøpesenterne også. 

Men Puerto Banus er luksus da, moro å se. 

http://www.leiebilispania.no/shopping-puerto-banus-i-marbella/

Skrevet

Barcelona, den byen er fantastisk og har alt.

Anonymkode: 4354f...365

Skrevet

Barcelona sier jeg også😊 her har du både sol og byliv😊

Anonymkode: 27ada...61b

Skrevet

Roma:strix::strix::strix:

Anonymkode: 93d34...f53

Skrevet

Santorini hadde jeg reist til, ser så romantisk og vakkert ut der 😍

Anonymkode: 1ab1d...6f3

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg vil anbefale Albir eller Altea - vi var der i fjor med familien.

I Albir er det steinstrand og den heter La Playa del Albir. Denne er veldig barnevennlig, og det finnes også mange andre flott strender 30-45 minutter med kjøring fra Albir om du heller vil ha en sandstrand (f.eks Benidorm). Du kan ta den lokale bussen eller leie en bil. Vi leide en leiebil fra Leiebilpriser.no og valgte en bil fra Avis 🚗 Mener å huske vi betalte i underkant av en tusenlapp for en uke for en vanlig 5-dørs bil.

Av kjøpesenter vil jeg anbefale spesielt La Marina - de har store kjeder som H&M, Zara, men de har også kjente merkeklær/luksusmerker 😀

Når det gjelder hotell vil jeg anbefale SHA som er et veldig flott hotell som ligger en spasertur unna sentrum i Albir oppe i fjellsiden. Prisene er noe høy i sesong, men om du følger med på gode tilbud kan du være heldig å få en grei pris. Spa'en der er magisk! 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...