Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 ..og en stygg hoste. Nå virker det som feber er borte i dag, men er fortsatt forkjølet og har stygg hoste. Skidag på skolen i morgen og ute hele dagen. Ville dere holdt 7 åringen hjemme en ekstra dag? I går sov han seg gjennom dagen, men virker som feber er borte eller nærmest normal temp. Det er denne hosten og da rett på skidag jeg kvier meg for. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 3a6db...fa0
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Jeg holdt min 9-åring hjemme i dag Hatt feber i 5 dager da, så regner med det er influnesa, hadde feber da hun sto opp i går, men ikke da hun la seg i går kveld. Hoster og vondt i halsen, men feberfri og matlyst igjen i dag. Kunne sikkert gått på skolen, men de skulle være ute siste tre timene og hun er litt sliten og har gått ned flere kilo så jeg tenkte hun fikk være hjemme og samle krefter og spise seg opp igjen i dag. Anonymkode: 10aae...7e5
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Jeg ville holdt ungen hjemme.. Jeg hadde nettopp kraftig influensa m stygg hoste, jeg var ikke i form til noe slags aktivitet før 2 uker etter siste feberfrie dag. Det tok LANG tid før jeg var klar til å bryte meg på trening igjen. Jeg prøvde en uke etter siste feberdag, og det enten opp med at jeg ble tett i nesa og fikk vondt i halsen for ikke å snakka om hvor treigt d gikk med treningsøkta. Kjentes ut som noen hadde festa betong til beina Ville latt ungen være hjemme evt sendt m melding om at ungen ikke kan delta på aktivitet ute. Anonymkode: 72a90...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå