Gå til innhold

Bit tenna sammen i 4 dager til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er det jeg gjør. Så tar jeg barna å flytter/flykter i fra psykisk terror. Jeg vet ikke når det start...om det er etter vi fikk barn i sammen eller om det er før det.. Vet bare at det er min og barnas hverdag. Og jeg har endelig sett lyset, det trenger det ikke lengre å være.

Jeg har til og med grodd baller store nok til å fortelle samboer at det er over, og jeg reiser. Om han ikke skriver over ansvaret på meg for våres barn risikerer jeg å anmeldes for kidnapping. Men det er greit. Jeg har vitner, jeg har snakket med instanser og skole her så de vet vår situasjon. De ønsker å hjelpe meg så jeg kan bli her i landet....men jeg er ferdig nå. Beste er å kutte båndet og komme seg så langt vekk som mulig.

Så nå går jeg i håpet frem til avreise om at han signerer ansvaret for våres barn på meg. Og om ikke, ja da tar jeg det som det kommer. Mine barn fra tidligere ekteskap fortjener bedre, og hans eget barn etterligner pappa, og det er så feil så feil.

Jeg trenger egentlig ingen tips, for tror ikke det er noen fasit her noe sted.

Og siden jeg ikke er utsatt for mye fysisk vold så turte jeg å gi han beskjeden. Kofferter er så godt som pakket, passene bærer jeg på meg til enhver tid. Familie på begge sider er informert om at jeg kommer for å bli. 

Så til dere som er i et forhold der der skurrer... Det er mulig å endre på det. Ikke på forholdet kanskje, men på hvordan du lever ditt liv.

For hvor mange kan si at de har gjort et så stort grep i livet, at de har fått livet i gave? De får starte på nytt med blanke ark? Ja så starter jgg uten fargestifter da. Og det er lenge enda til jeg har råd til det.. Men jeg vet at det får jeg til etterhvert, med mye hard jobbing. 

Om jeg kan greie det, så kan alle greie det.. Dette er mitt andre forhold hvor jeg igjen sitter i en slik situasjon. Mitt valg nå er enkelt - Ingen forhold igjen på meg. Jeg klarer ikke å plukke en mann som er rett for meg, så da er det bedre uten. Livet er ikke en mann, men å leve et liv uten kaos.

Anonymkode: 40ed5...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er bra at du går !😃Men !

Dårlig at du vil ta barna ut av dette landet. Det er veldig egoistisk av deg. 

Anonymkode: 5950d...725

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det er bra at du går !😃Men !

Dårlig at du vil ta barna ut av dette landet. Det er veldig egoistisk av deg. 

Hva er egoistisk med å ta barna med hjem til trygge Norge? I steden for å komme hjem til kniv i døra? Tagget hore på døra? Våkne om natten av spark i døra? Jeg har flyttet fra han før inad i dette landet. Det er ikke mulig å kutte båndet da.

Så egoist eller ikke. Helt ok for meg

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er egoistisk med å ta barna med hjem til trygge Norge? I steden for å komme hjem til kniv i døra? Tagget hore på døra? Våkne om natten av spark i døra? Jeg har flyttet fra han før inad i dette landet. Det er ikke mulig å kutte båndet da.

Du er tøff! Sender mange styrkeklemmer💜👍

Anonymkode: 35966...43b

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde HI mente UT av Norge. 

Skrevet

Så bra. Men vær forsiktig. Det er etter du reiser den elleville svarte faenskapen du ikke trodde fantes starter.

Men om dere ikke har felles barn skulle det gå fint.

Lykke til❤️

Anonymkode: fbdf0...c9c

Skrevet

Lykke til

Anonymkode: 3318f...a4f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så bra. Men vær forsiktig. Det er etter du reiser den elleville svarte faenskapen du ikke trodde fantes starter.

Men om dere ikke har felles barn skulle det gå fint.

Lykke til❤️

Anonymkode: fbdf0...c9c

De har jo ett felles barn. Lykke til HI - du er TØFF! Håper dette går bra for deg og barna

Anonymkode: d3d61...d3c

Skrevet

Du er tøff❤️Lykke til❤️

Anonymkode: 1121b...8fb

Skrevet

Takk takk alle :)

Jeg skal stå løpet ut uansett hva han kaster på meg. Mitt arsjenal er større enn hans. Min vilje er sterkere. Og mitt liv er mer verdt enn den søppla han sammenligner meg med.

Jeg gleder meg ikke til 4 meter snø, men jeg gleder meg til frihet og et rolig hjem.

Hi

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal stå løpet ut uansett hva han kaster på meg. Mitt arsjenal er større enn hans. Min vilje er sterkere. Og mitt liv er mer verdt enn den søppla han sammenligner meg med.

Jeg gleder meg ikke til 4 meter snø, men jeg gleder meg til frihet og et rolig hjem.

Hi

Du kommer hjem til den beste årstiden, her er våren akkurat igang 

Anonymkode: 2d775...9cb

Skrevet

Hi

Du er beintøff, ønsker deg masse lykke til ❤️ 

Hvor i verden bor du nå? 

Anonymkode: 6e8f7...f61

Skrevet

Hi

Lykke til!!!

💜💜💜💜

Anonymkode: 9d0d4...497

Skrevet

Lykke til! 💕 Og fortell oss gjerne hvordan det går med deg om en stund. Hvis du orker det! 😊

Skrevet

Lykke til. Og så håper jeg du lever lenge  oj til faktisk å få reist. Menn dreper sine kvinner når de mister kontrollen over dem og du har sagt at du drar.

Anonymkode: ed334...75c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...