Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Det var jo det smarteste hun kunne gjøre, å trekke seg. Nå er hun martyr. Hva synes du om at hun er det? Anonymkode: 23ee7...68d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Og martyr, som i å ofre seg for en sak. Anonymkode: 23ee7...68d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Jeg er nok ikke enig i at hun er martyr, men det er ingen tvil om at hun i det lange løp kommer til å tjene på dette. Sannsynligheten for at hun kommer tilbake i regjeringen innen rimelig tid er stor, og i mellomtiden vil hun nyte godt av å ha en mye større frihet i sine politiske ytringer. Den som har vunnet idag er regjeringen og Listhaug. Støre og co sitter igjen som en tapende part hvor de har vist en side av seg selv og en måte å bedrive politikk på som er lite tiltrekkende. Jeg kommer iallefall ikke til å bli overrasket når neste partibarometer viser at AP har mistet enda flere stemmer. Anonymkode: e2730...4bd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 Narr. Du forvekslet to ord der, TS. Det heter narr, ikke martyr. Anonymkode: 64d95...bb9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 Hun ønsker nok å bli sett på som en martyr, men det er ikke så veldig mange andre som ser henne slik. Hun begynner å likne litt på Hagen. Stor i kjeften og konsekvent forutsetter og "urettferdig" behandlet. Anonymkode: d3383...83c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #6 Skrevet 20. mars 2018 Synes akkurat det samme om at hun er blitt «offer» som jeg synes om at ap gjorde seg selv til «offer» barnslig, idioti og rett og slett latterlig. Anonymkode: 8173c...32d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #7 Skrevet 20. mars 2018 Beleilig å kunne skylde på noen andre for en situasjon hun selv startet. Anonymkode: e99cb...924
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #8 Skrevet 20. mars 2018 Det er faktisk ingen som svarer på tråden Anonymkode: 23ee7...68d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #9 Skrevet 20. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk ingen som svarer på tråden Anonymkode: 23ee7...68d Det er fordi premissene til hi er gale. Det blir som om vi skulle svart på hva vi synes om at månen er en ost. Anonymkode: d3383...83c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #10 Skrevet 20. mars 2018 Ja, hun kom uten tvil best utav dette.. Og Støre taper igjen.. Uff, hva med å fokusere på politikken nå?? Anonymkode: f4e8e...686
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #11 Skrevet 20. mars 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, hun kom uten tvil best utav dette.. Og Støre taper igjen.. Uff, hva med å fokusere på politikken nå?? Anonymkode: f4e8e...686 Synes du? Tvert i mot kom det jo klart fram at dama lever i en alternativ virkelighet full av konspirasjonsteorier og at hun er et smålig menneske med et eller annet hat mot Støre. Hun kunne ha gått av med verdighet, vist at kritikken fra stortingsflertallet hadde ført til refleksjon, men det motsatte skjedde. Hun måtte gå fra sin ministerpost fordi hun uttaler seg som hun gjør, hun må unnskylde seg, men lover kun dager senere å gjøre mer av det hun mistet jobben for. Det vitner ikke akkurat om vett. Anonymkode: f355f...a31
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #12 Skrevet 20. mars 2018 Hun forsøker å fremstå som en martyr, ett av de mange narsissistiske trekkene hun har vist i det siste (som jeg skrev i den andre tråden). Typisk for narsissisten er at man mangler empati og er konkurranseorientert. Man eier ikke grenser, man tror man har rett til å gjøre nesten hva man vil bare fordi man er såpass mye bedre enn alle andre. Når man får kritikk blir man krenket og fornærmet, og har på ingen måte tenkt til å nedverdige seg til å be om unnskyldning. En narsissist gjør ingen feil, og mangler evnen til å skamme seg. Hvis man derimot blir trengt opp i et hjørne og vil tjene på det selv, kan man presse seg til å gi en halvhjertet beklagelse. Istedenfor å ta kritikken innover seg, er det alle andre som er idioter. Det er alltid noen andres skyld. Selv er man den eneste voksne i barnehagen, og stakkars, stakkars for en heksejakt man har blitt utsatt for. Anonymkode: bbe53...e72
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #13 Skrevet 20. mars 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun forsøker å fremstå som en martyr, ett av de mange narsissistiske trekkene hun har vist i det siste (som jeg skrev i den andre tråden). Typisk for narsissisten er at man mangler empati og er konkurranseorientert. Man eier ikke grenser, man tror man har rett til å gjøre nesten hva man vil bare fordi man er såpass mye bedre enn alle andre. Når man får kritikk blir man krenket og fornærmet, og har på ingen måte tenkt til å nedverdige seg til å be om unnskyldning. En narsissist gjør ingen feil, og mangler evnen til å skamme seg. Hvis man derimot blir trengt opp i et hjørne og vil tjene på det selv, kan man presse seg til å gi en halvhjertet beklagelse. Istedenfor å ta kritikken innover seg, er det alle andre som er idioter. Det er alltid noen andres skyld. Selv er man den eneste voksne i barnehagen, og stakkars, stakkars for en heksejakt man har blitt utsatt for. Anonymkode: bbe53...e72 Jeg er enig med deg. Jeg synes det er skummelt å se hvor mange som faller for det. Anonymkode: c66da...601
Hjertefru Skrevet 20. mars 2018 #14 Skrevet 20. mars 2018 Martyr var vel å ta noe hardt i. Men hun kommer nok til å stå enda sterkere blant dem som var begeistret for henne fra før. Det er helt naturlig etter det kjøret hun har hatt den siste uka, synes du ikke?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #15 Skrevet 20. mars 2018 https://www.nrk.no/satiriks/listhaug-gar-av-etter-rad-fra-legen_---var-for-stor-pakjenning-a-si-unnskyld-1.13971524 Anonymkode: 9d07b...782
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #16 Skrevet 20. mars 2018 Jeg tenker st hun ønsker å være en martyr. Jeg tenker videre at hun ikke blir en martyr fordi kanskje 15% av befolkningen synes det. Anonymkode: 7753c...7bb
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #17 Skrevet 20. mars 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker st hun ønsker å være en martyr. Jeg tenker videre at hun ikke blir en martyr fordi kanskje 15% av befolkningen synes det. Anonymkode: 7753c...7bb Enig. Anonymkode: 9d07b...782
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #18 Skrevet 20. mars 2018 2.49 i denne videoen. Han sier alt jeg tenker... https://www.dagbladet.no/video/sm01ny8c32g Anonymkode: 2b39c...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå