Gå til innhold

Vanskeligheter med pappaen til barnet i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne.. 

Han har sagt det ved flere anledninger at han skal dra og at dette ikke funker etc. Når dette dukker opp så kan det være at barna har kranglet eller at minste han er sint på de andre, for at viljen ikke gikk igjennom.. altså normal uenighet hos barn da ikke en får bestemme alt ene alene.

Dette gjør meg veldig usikker på hva han egentlig ønsker og vil, for å snakke om det gjør han ikke. Han skal tenke på det etter han har dratt... men han har enda ikke dratt og etterpå skal det heller ikke snakkes om. Sier kun han aldri har tenkt tanken på å dra, kun noe han sa i irritasjon/frustrasjon. 

Dette har skjedd en gang i uken siste måneden nå.. og jeg merker på hele meg at jeg blir usikker på hva som er rett og galt. Usikker på hvordan jeg skal takle det, for jeg klarer ikke late som ingenting når sånt skjer..

Hva jeg ønsker her med dette vet jeg ikke, men kanskje noen har opplevd noe av det samme. Eller har noen ord å komme med eller noe.. 

Jeg elsker han og han sier han elsker meg, men jeg kunne aldri «truet» med å dra om jeg ikke mente det. Samtidig som det er da ikke noe man sier bare for å si det?!

Anonymkode: 6510f...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...