Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Mange år siden sist utbrudd, men nå føles det som om det har vært testing av kjemiske våpen i underlivet mitt... svir, brenner, klør, stikker og huden er syltynn og blør lett. Hva slags klær bruker dere når dere har utbrudd??? Jeg må på jobb og skjønner ikke hvordan jeg skal overleve..... mvh Frustrert! Anonymkode: 3d065...10e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Jeg bruker Dermovat, men har bare brukt det siden januar. Jeg ble UMIDDELBART bra da jeg tok på første gang! Har vært svært plaget i 25 år (!!) og ingenting hjalp før jeg fikk denne salven. På det verste gikk jeg uten truse, og med langt skjørt... Føler med deg, det er grusomt vondt! Har du prøvd dermovat? Anonymkode: 08b0f...aea
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 Jeg bruker det, men for meg tar det ofte opptil en uke før det helt «bra»... jeg vil helst bare gå i joggebukse uten truse under, men kan ikke gå sånn på jobb :/ jeg har hatt LS i 10 år nå.. men vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre jobba i Bhg før og da kunne jeg gå i joggebukse... nå jobber jeg i skolen, skjørt er Ok, men i denne kulda må jeg ha strømpebukse og da er jeg liksom like langt... Da jeg fikk dette for 10 år siden gikk jeg ned 10kg.. hadde så store smerter og det tok nesten 6 mnd før jeg fikk stoppet første utbrudd, pga ingen skjønte hva det var... jeg gikk i dusjen for å tisse og gråt mens jeg klødde... legene på riksen trodde ikke sine egne øyne da de så underlivet mitt, var så ødelagt Anonymkode: 3d065...10e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker det, men for meg tar det ofte opptil en uke før det helt «bra»... jeg vil helst bare gå i joggebukse uten truse under, men kan ikke gå sånn på jobb :/ jeg har hatt LS i 10 år nå.. men vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre jobba i Bhg før og da kunne jeg gå i joggebukse... nå jobber jeg i skolen, skjørt er Ok, men i denne kulda må jeg ha strømpebukse og da er jeg liksom like langt... Da jeg fikk dette for 10 år siden gikk jeg ned 10kg.. hadde så store smerter og det tok nesten 6 mnd før jeg fikk stoppet første utbrudd, pga ingen skjønte hva det var... jeg gikk i dusjen for å tisse og gråt mens jeg klødde... legene på riksen trodde ikke sine egne øyne da de så underlivet mitt, var så ødelagt Anonymkode: 3d065...10e Jeg vet om to med LS som begge ikke har fått tilbakefall etter at de la om kostholdet sitt. Felles for dem begge var at de måtte kutte gluten og melk. De gikk over på en form for lavkarbokosthold, og den ene har ikke hatt tilbakefall på minst 15 år. I tillegg er livsstil ellers viktig, nok søvn, stressmestring, nok aktivitet m.m. Har dessverre ingen gode råd ellers. God bedring Anonymkode: bbef4...7dc
Jenny18 Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 (endret) Prøvde beta glucan serum og nå har lys normal hudfarge kom tilbake for første gang på 10 år, har ikke antydning til irritasjon eller lichten. Jeg har vært en del bedre fra lichten de siste årene, hadde skrekk scenario-varianten. Har aldri blitt kvitt rød og irritert i huden samt noe hvitt belegg. Har gitt opp kortison for mange år siden og skyller med vann innimellom, men har prøvd å la underlivet mest mulig i fred. Fikk beskjed fra gynekolog om om gjøre rent med babyolje, men huden blir veldig irritert av olje og fete kremer. Vivag gel med melkesyrebakterier har hjulpet på irritasjon og tørrhet, eneste som ikke irriterer slimhinnene mine. Har testet prp behandling, ble litt bedre da slimhinnene ble fuktige igjen etter å ha vært veldig tørre, men effekten går over etter et år. Er veldig overrasket over hvor bra det ser ut etter 2 dager med beta glucan serum. Endret 1. desember 2019 av Jenny18
Jenny18 Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 (endret) Tanken på å prøve Beta glucan slo meg etter å ha lest litt på nett: https://www.google.com/amp/s/theklog.co/beta-glucans-ingredient-spotlight/amp/ https://www.news-medical.net/news/2005/10/03/13517.aspx Endret 1. desember 2019 av Jenny18
Jenny18 Skrevet 25. desember 2019 #8 Skrevet 25. desember 2019 Woulgan betaglucan har fjernet det som var av irritasjon i huden, samleie er for første gang på åresvis smertefritt. Hadde en litt stram lukt som også forsvant etter at jeg begynte å bruke denne. Kan anbefale å prøve denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå