hanhol Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Hei alle sammen. Jeg ser fra tidligere samtaler at mange tidligere har vært i samme situasjon, og det har hjulpet å lese andres erfaringer. Nå er jeg 9 dager forsinket, og tok en test i dag som var negativ. Vi har ikke prøvd å bli gravide, så tenkte ikke noe mer over det da jeg var noen dager for sen, pleier å være et par dager over tiden. Jeg vet ikke om jeg bare innbiller meg andre symptomer på graviditet fordi jeg ønsker det så sterkt, eller om det faktisk er sant. Er redd for å håpe altfor mye, men har aldri vært så sent ute med mensen før. Er det flere som har vært så sene, tatt negativ test men fremdeles vist seg å være positiv i etterkant?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 med min første tok jeg tester i hytt å pine pga mistet mens å symptomer på graviditet , den ble ikke positive før jeg var 6+3 gravid , å da var det en svak strek. produserte veldig lite hcg men fikk vite det hos legen i uke 4 via blodprøve hvis du er usikker så kan du kontakte fastlegen å spør om hu kan ta en undersøkelse evt blodprøve lykke til Anonymkode: 691de...e6d
hanhol Skrevet 22. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2018 Ja har fått legetime til tirsdag, så krysser fingrene for at det blir positivt ^^, er nå 11 dager over, så er veldig spent. Samboeren har litt lettere panikk, men håper han også
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 Kanskje du har hatt veldig sein eggløsning Anonymkode: 50873...bb0
hanhol Skrevet 23. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2018 Det har jeg faktisk ikke tenkt på, takk for tips:) jeg tror faktisk ikke jeg har hørt om der før, er det vanlig med veldig sen eggløsning? Nå er jeg 12 dager over og fremdeles ikke mensen. Tok en test til i går, og den var også negativ, så begynner jo å lure på hva som skjer der nede
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 Forstyrret syklus denne måneden kan jo skyldes stress, for eksempel. Enten er du gravid, eller i overgangsalder, eller har noe annet som forstyrrer hormonene. Anonymkode: fbc91...017
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Er selv 11 dager forsinket, med negative tester.. 🤔 Anonymkode: adca3...515
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 Jeg var 11 dager forsinket en gang, uten å være gravid. Hos meg skyldtes det stress. Har du vært stresset denne måneden? Hva slags tester bruker du? Anonymkode: 60741...0d9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 10 timer siden, hanhol skrev: Det har jeg faktisk ikke tenkt på, takk for tips:) jeg tror faktisk ikke jeg har hørt om der før, er det vanlig med veldig sen eggløsning? Nå er jeg 12 dager over og fremdeles ikke mensen. Tok en test til i går, og den var også negativ, så begynner jo å lure på hva som skjer der nede Bare hyggelig. Jeg bruker babycomp og har dermed alltid full oversikt over syklusene mine og noen ganger har jeg sykler uten el og noen veldig sein el. Noen ganger prøver kroppen på å slippe egg, men klarer ikke, men prøver igjen litt senere og klarer å slippe. Kroppen er unik og ikke alltid så lett å forstå seg på 😊😊 Anonymkode: 50873...bb0
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #10 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare hyggelig. Jeg bruker babycomp og har dermed alltid full oversikt over syklusene mine og noen ganger har jeg sykler uten el og noen veldig sein el. Noen ganger prøver kroppen på å slippe egg, men klarer ikke, men prøver igjen litt senere og klarer å slippe. Kroppen er unik og ikke alltid så lett å forstå seg på 😊😊 Anonymkode: 50873...bb0 Det er vel også sånn at noen ganger kan en orgasme trigge kroppen til å slippe et egg, selv om det ikke egentlig er tiden for eggløsning.... Jeg har fire barn, og veldig regelmessig mens, kommer hver fjerde uke så jeg omtrent kan stille klokken etter den. Likevel skjedde noe rart da jeg ble gravid med nr tre, mensen kom ikke og testene var negative. Har aldri skjedd noen gang at jeg har gått over tiden uten å være gravid, men likevel var testene negative. Ikke før 5 dager etter forventet mens testet jeg svakt positivt. Aner ikke hva som skjedde den måneden, kanskje jeg hadde en sen eggløsning, eller kanskje jeg hadde to eggløsningen den måneden (jeg tror det i sjeldne tilfeller kan skje?), men jeg var gravid og fikk en frisk og flott jente. Anonymkode: f96e5...dd4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #11 Skrevet 23. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er vel også sånn at noen ganger kan en orgasme trigge kroppen til å slippe et egg, selv om det ikke egentlig er tiden for eggløsning.... Jeg har fire barn, og veldig regelmessig mens, kommer hver fjerde uke så jeg omtrent kan stille klokken etter den. Likevel skjedde noe rart da jeg ble gravid med nr tre, mensen kom ikke og testene var negative. Har aldri skjedd noen gang at jeg har gått over tiden uten å være gravid, men likevel var testene negative. Ikke før 5 dager etter forventet mens testet jeg svakt positivt. Aner ikke hva som skjedde den måneden, kanskje jeg hadde en sen eggløsning, eller kanskje jeg hadde to eggløsningen den måneden (jeg tror det i sjeldne tilfeller kan skje?), men jeg var gravid og fikk en frisk og flott jente. Anonymkode: f96e5...dd4 Er ikke godt å si. Men 2 eggløsninger er ikke mulig. Kroppen kan slippe 2 egg, men ikke med lang tid i mellom.. Produserer man hcg tregere med jenter? Jeg har også måtte gå over ikm med jenter. (Negative tester ved ikm og noen dager over) Kroppen er fantastisk 😍😍 Anonymkode: 50873...bb0
hanhol Skrevet 25. mars 2018 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2018 På 23.3.2018 den 7.11, Anonym bruker skrev: Forstyrret syklus denne måneden kan jo skyldes stress, for eksempel. Enten er du gravid, eller i overgangsalder, eller har noe annet som forstyrrer hormonene. Anonymkode: fbc91...017 Jeg er nok ikke i overgangsalder hvertfall, jeg er bare 27😜 men begynner å tro at det ganske sikkert er graviditet, siden jeg nå er 2 uker for sen
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #13 Skrevet 25. mars 2018 4 timer siden, hanhol skrev: Jeg er nok ikke i overgangsalder hvertfall, jeg er bare 27😜 men begynner å tro at det ganske sikkert er graviditet, siden jeg nå er 2 uker for sen Du bør ta deg en tur til legen. Ta blodprve og sjekk. Evt andre blodprøver Anonymkode: 50873...bb0
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #14 Skrevet 25. mars 2018 5 timer siden, hanhol skrev: Jeg er nok ikke i overgangsalder hvertfall, jeg er bare 27😜 men begynner å tro at det ganske sikkert er graviditet, siden jeg nå er 2 uker for sen Du har jo en eller annen hormonforstyrrelse når mensen er 2 uker for sen. Ville tatt en tur til lege om du ellers pleier være ganske regelmessig. Anonymkode: f96e5...dd4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #15 Skrevet 25. mars 2018 Jeg hadde helt tullete sykluser da vi prøvde på eldste, kunne gå 60 dager mellom. Testet positivt en eller annen gang i en sånn monstersuklus, og ble satt to uker tilbake på OUL. Anonymkode: b00a4...fd6
hanhol Skrevet 26. mars 2018 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har jo en eller annen hormonforstyrrelse når mensen er 2 uker for sen. Ville tatt en tur til lege om du ellers pleier være ganske regelmessig. Anonymkode: f96e5...dd4 Ja pleier å være ganske regelmessig, maks et par dager. Men har fått legetime i morgen, så da skal de skjekke😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå