Gå til innhold

Greit å bruke disse joggeskoene på 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å la 6 åringen bruke disse skoene i 17.mai toget? Han klager på at finskoene ikke er så gode å gå med,å tenkte at disse joggeskoene er hvertfall litt nøytrale.

Screenshot_20180320-074131.png

Screenshot_20180320-074137.png

Anonymkode: 50c94...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller mååå det være finsko på 17.mai?

Skrevet

Go for it! 👍 De var jo fine :)

Anonymkode: c72f3...3da

Skrevet

Her oppfordres de (3.klasse) til å gå med joggesko i toget. Så det er både svarte, knall rosa, lilla, blå og alle mulig farger på skoene i toget. 

Jeg hadde absolutt latt gutten gå med de skoene der! 

Skrevet

Husker med gru 17. mai-togene som liten... Skal aldri la mine barn måtte gå igjennom det samme. Så ville absolutt tatt joggesko!

Skrevet

Finere en de blinkeskoene min sønn måtte gå med i fjor 😂👍🙈

Anonymkode: bcab9...142

Skrevet

Veldig fine. Kan jeg spør hvor de er kjøpt? På utkikk etter noen helt nøytrale sorte joggesko til min 7 åring 

Anonymkode: 1de32...cd1

Gjest marie-s
Skrevet

La barna gå i joggesko eller andre sko som er gode å gå i på 17.mai. Det er vel barnas dag så la de slippe å ende opp med gnagsår. :-) 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig fine. Kan jeg spør hvor de er kjøpt? På utkikk etter noen helt nøytrale sorte joggesko til min 7 åring 

Dessverre vet jeg ikke hvor de er kjøpt ettersom vi har arvet de.

Skrevet

Veldig bra. Tommel opp for alle joggesko når barna skal gå i tog mm. Finskoa kan heller komme på når de skal til tante å spise bløtekake🙈

Skrevet

Absolutt.

Mine har aldri gått i noe annet enn behagelige sko, både på 17.mai og til annen fest. Å lide i ubehagelige sko kan vente til de blir store og velger det selv.

Anonymkode: dcc4b...1c1

Skrevet

Dropper bunadskoene selv jeg, komfort er viktig. 

Anonymkode: 7c797...d57

Skrevet

Ikke noe problem.

Ungene skal gå, løpe, leke og kose seg hele dagen, selvfølgelig skal de ha behagelige sko.

Anonymkode: 10524...8b7

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Her kjører vi festdrakt og lilla blinkejoggesko😊

Skrevet

Her går ungene i skoene som er best å gå i, skolen skriver med store bokstaver at ungene skal ha joggesko i toget. De begynte å skrive at det var ønskelig, men det holdt ikke. Her går ungene nesten 4timer i tog (litt stopp her og der for å møte andre skoler osv, men de står på beina så lenge) så det sier seg selv at pensko ikke bør være på beina, heller ikke nye joggesko. 

Anonymkode: 52b7a...370

Skrevet
47 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Her kjører vi festdrakt og lilla blinkejoggesko😊

Da hadde barnefaren her fått hjerteproblemer pga sjokk :P  Han er så fisefin på at alt må se perfekt ut :P

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her går ungene i skoene som er best å gå i, skolen skriver med store bokstaver at ungene skal ha joggesko i toget. De begynte å skrive at det var ønskelig, men det holdt ikke. Her går ungene nesten 4timer i tog (litt stopp her og der for å møte andre skoler osv, men de står på beina så lenge) så det sier seg selv at pensko ikke bør være på beina, heller ikke nye joggesko. 

Oi det var langt å gå! Her er det maks 20 minutter å gå i tog,men så er jo 17.mai leker etterpå så er sikkert greit med gode sko. Sev haaater jeg finsko ettersom de er så vonde å gå med.

Skrevet
På ‎20‎.‎03‎.‎2018 den 8.07, Anonym bruker skrev:

De er visst kjøpt i USA dessverre.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ER det du bor hen? Bare så jeg vet hvor jeg ALDRI skal flytte med ungene...

4 timer???😧😖😬

Skrevet

Joggesko JAA, uansett hvordan de ser ut. Ungene går jo flere km.

Anonymkode: 99c56...11d

Skrevet
På 20.3.2018 den 7.46, Anonym bruker skrev:

Eller mååå det være finsko på 17.mai?

Klart det er greit. Det hadde vært greit med joggesko som ikke er sorte og, så lenge de ikke er skikkelig møkkete

Anonymkode: e4597...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...