Gå til innhold

bukser til lang tynn gutt str 156...hvor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sliter med å finne bukser som henger på "små'n" i huset.

Han er lang og tynn, nå har han kommet såpass opp i str at buksene ikke lengre har de stramme inn strikkene i buksekanten.

HVOR kjøper jeg bukser nå? han bryr seg ikke om merket.

Har tidligere sjekket hm, cubus, kapphal osv..

Anonymkode: 74355...9ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt buksene fra Lindex. De har ulike former også, tror jeg. Min gutt er lang og normal og passer perfekt inni "Narrow"(tror fasongen heter det). Dessuten er det MYE bedre kvalitet på barneklær fra Lindex enn fra andre kjeder.

Anonymkode: 6596f...353

Skrevet

Min tynne sønn som bruker samme str bruker stort sett Levi’s bukse. Noen ganger finner vi en passende kul bukse fra name it, men det er Levi’s buksen som sitter best på han. 

Anonymkode: 2e8d2...a01

Skrevet

Sønnen min er 158 og veier 34 kg så også tynn. Superslim fra H&M går fint her. Og strikkene strammes på sidene 

Skrevet

Name it sine slimfit bukser. Name it er generelt smale i størrelsene.

Diesel Sleenker, dyr men utrolig fin bukse. Levis har også fine smale bukser.

Anonymkode: d09d1...3ab

Skrevet
1 minutt siden, Gemini77/ skrev:

Sønnen min er 158 og veier 34 kg så også tynn. Superslim fra H&M går fint her. Og strikkene strammes på sidene 

Ja da er han tynn.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja da er han tynn.

Og det ønsket du å bekrefte? 

Skrevet

Min gutt er 156 cm og 32 kg, tynn som en strek! Vi kjøper slimfit bukser på H&M. Han må ha belte på da, men buksene er ikke som vide poser i det minste.

Anonymkode: df305...690

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja da er han tynn.

min er 154 og 36 kg :) laaang og tynn gutt. han er forresten 11 år :)

takker for alle svar som kommer :) skal sjekke ut :)

Anonymkode: 74355...9ec

Skrevet
4 minutter siden, Gemini77/ skrev:

Og det ønsket du å bekrefte? 

Har en sønn selv som er 140(mulig litt mer) og veier 32 kg, og jeg synes jo at han er veldig tynn. Han kan ikke gå mye ned i vekt altså, uten at klærne henger. Så det var bare det.

Skrevet

Ta han med til byen, men hå i voksenavdelingene og prøv bukser. Vet mitt tantebarn gikk over til herreklær når han nesten akkurat hadde bikket ti år. Noen butikker har bukser som er veldig smale i livet og passe lengde i beina. Mange flere ulike modeller å velge mellom også. 

Det gøye er at disse str ofte er på salg også. Min datter har kommet hjem med merkebukser til han flere ganger, hun kan jo ikke la være når de er til 70%. Hun har full kontroll ove hvem str alle i familien bruker (unntatt meg, hun blei veldig fornermet her omdagen når hun oppdaget at jeg nå bruker mindre str enn hun. For øyeblikket går jeg i en bukse minsta egentlig skulle få, men den passet meg perfekt, str 13år.... ups) 

Anonymkode: ac844...444

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...