Gå til innhold

Innafor med kursing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt i ny jobb der en del av mine arbeidsoppgaver er ansvar for regnskapet. Dette er en relativt liten bedeift med små beløper som ligger utenfor mva grunnet lave salgstall. Men hun som skulle lære meg opp flytta plutselig, og jeg har ikke så mye regnskapserfaring. Er det da innafor å be om midler til å reise bort å ta et grunnkurs i regnskap? Ser et kurs på 3 dager lå oppe i 9000 kr så kommer jo flyreise og hotell i tillegg. Eller er der litt frekt?

Anonymkode: 7b857...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et stort ansvar å ivareta regnskapet. Lover og regler må overholdes. Dette lærer du ikke på et tredagers kurs. Har ikke bedriften regnskapsfører?

Anonymkode: 27f34...7c7

Skrevet

Nei det er meg som tar meg av alt. Det er visst en regnskapsfører de samarbeider med for å ta årsoppgjøret, ellers er det kun meg. De var fullt klar over hva jeg kunne og ikke da jeg begynte da, så jeg føler meg litt snytt siden jeg ikke får skikkelig opplæring :( er det mye lover og regler å sette seg inn i? Noe jegkan klare på egenhånd ved dedikert lesing?

HI

Anonymkode: 7b857...e3a

Skrevet

Hvis omsetningen ligger under mva. grensen så må den ligge under kr 50000 pr år. Hvordan har de da økonomi til å ha deg ansatt? Skjønner godt at du føler deg snytt. Det er veldig mye lover og regler. Noe kan du klare på egen hånd, men langt i fra alt.

Anonymkode: 27f34...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...