Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Hvorfor bør jeg kjøpe disse dyre fremfor de billige på KID? Annet enn at de er fine i fargene. Anonymkode: 6d4c5...bf9
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Hvis du har glede av å vise frem merket kan du jo kjøpe Lexington? Ellers synes jeg ikke de er annerledes enn andre håndklær. Vi har ikke kjøpt våre Lexington-håndklær, kun fått i gave. Jeg ser ikke poenget. Anonymkode: 6f2ab...ec5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du har glede av å vise frem merket kan du jo kjøpe Lexington? Ellers synes jeg ikke de er annerledes enn andre håndklær. Vi har ikke kjøpt våre Lexington-håndklær, kun fått i gave. Jeg ser ikke poenget. Anonymkode: 6f2ab...ec5 Er nettopp det jeg også tenker...alle som har Lexington håndkær sier jo de er sååååå fantastiske, mrn er de egentlig det? Hvorfor? Jeg har ingen, men syntes de er så fine i fargene. De andre butikkene gar jo bare blasse, kjedelige farger. Hi Anonymkode: 6d4c5...bf9
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Ikea sine er like gode. Har fått en haug av fra svigermor, hun elsker å flashe merke selv og tror at jeg er lik. Anonymkode: 1935d...621
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikea sine er like gode. Har fått en haug av fra svigermor, hun elsker å flashe merke selv og tror at jeg er lik. Anonymkode: 1935d...621 Jeg har ikke prøvd Lexington sine, så jeg kan ikke sammenligne de med Ikea. Men jeg synes Ikea sine er forferdelige, de er harde og tørker dårlig Anonymkode: e9dc2...d6e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #6 Skrevet 20. mars 2018 Jeg har Lexington, Gant, og Ralph Lauren- håndklær. Jeg har også håndklær fra Ikea, Kid og andre litt billigere håndklær. Må innrømme at jeg er så barnslig at jeg synes det er kult med merkehåndklær, men utover det kan jeg ikke gi noen grunn til at du skal kjøpe de dyreste. De billigste fungerer like bra som de dyre. Anonymkode: cecc7...22a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #7 Skrevet 20. mars 2018 Jeg har noen fra Gant, og syns de er mye bedre og tykkere vevd. Lengre "fibre", syns de billige har korte fibre som blir ganske rue og harde. Men kanskje jeg innbiller meg deg pga merket;-) Anonymkode: ff372...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå