Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Jeg lager med rømme, majones, purreløk, sylteagurk, salt og pepper. Og poteter, selvsagt. Vanlig, god potetsalat. Men nå skal jeg ha med til et spleiselag. Sitter du på en god oppskrift som du vil dele med meg? (Jeg lager også gode, spennende salater med sennep, eddik ol, men denne gangen er gjennomsnittsalderen 60-70 år, så jeg tror jeg går for vanlig, hvit denne gangen 😉) Anonymkode: a7718...df6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Rømme, majones, litt fløte, poteter, finhakket rødløk og/eller gressløk, salt og pepper. Syntes det enkle er det beste når det kommer til vanlig potetsalat. Deler ikke potetene i biter, men moser de lett. Anonymkode: 10d19...0ba
Milla1986 Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 Kan man gjøre en potetsalat så mye mer spennende da? Jeg har alltid i rømme, majones, eplebiter, purre, pepper, litt eplecidereddik og litt kjøttbuljong i min potetsalat. Synes kjøttbuljongen gir en ekstra piff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå