Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Hva ville dere valgt? Anonymkode: 30a71...d80
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 Før ville jeg valgt seilbåt for å komme meg rundt. Men nå er jeg ikke i tvil om at jeg ville valgt hytte, mindre arbeid, mindre som kan gå galt, mindre sesongarbeid, et andre hjem, mer plass. Anonymkode: 0a4a7...8e1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Definitivt hytte ja! Anonymkode: 1352d...53e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 Nå bor jeg 200 meter fra sjøen, på sørlandet, hele året rundt så noen hytte i Kragerø er ikke så veldig aktuelt, men seilbåt er enda mer uaktuelt, så jeg hadde gått for hytta Kunne godt tenke meg hytte, men ville hatt den på fjellet. Anonymkode: 176f9...ba2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #6 Skrevet 19. mars 2018 Hytte og en liten motorbåt. Seilbåt er så mye vedlikehold. Anonymkode: dad99...d7f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #7 Skrevet 19. mars 2018 Seilbåt. Vi bor i Sørlandsskjærgården og har hus der mange andre har hytte. Jeg har ikke lyst på to boliger og hager som krever vedlikehold, men kunne gjerne hatt seilbåt. Men aller helst ville jeg puttet pengene i feriepotten, slik at vi kunne opplevd nye steder oftere enn vi har mulighet til nå😊 Anonymkode: d83b9...ae8
KellyTaylor Skrevet 19. mars 2018 #8 Skrevet 19. mars 2018 Ja takk begge deler, er det lov? Har hytte ved vannet og ville ikke være foruten,
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #10 Skrevet 19. mars 2018 I min situasjon ville jeg valgt seilbåt. Vi bor rett ved vannet på Nøtterøy og har hytte på fjellet. Hadde jeg bodd midt i byen et sted ville jeg valgt hytte. Anonymkode: 705b2...d5b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #11 Skrevet 19. mars 2018 Hytte. Men de aller fleste som har hytter i Kragerø-skjærgården har båter i tillegg, ofte nødvendig for å komme seg til hytta uten å ta ferje eller dyr taxibåt. Velger du hytte, velger du altså kanskje begge deler. Og hytter i dette området er dyrt. Vet selvsagt at seilbåter kan koste mye, men hytter i Kragerø-skjærgården ligger nok vesentlig over seilbåter i pris. Anonymkode: afc3a...b79
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #12 Skrevet 20. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hytte. Men de aller fleste som har hytter i Kragerø-skjærgården har båter i tillegg, ofte nødvendig for å komme seg til hytta uten å ta ferje eller dyr taxibåt. Velger du hytte, velger du altså kanskje begge deler. Og hytter i dette området er dyrt. Vet selvsagt at seilbåter kan koste mye, men hytter i Kragerø-skjærgården ligger nok vesentlig over seilbåter i pris. Anonymkode: afc3a...b79 Ja, det er nettopp det. Jeg har arvet endel penger, og nå er vi gjeldsfri. Det er svært lite lønnsomt med mye penger i banken, og nå har vi muligheten til å kjøpe det vi har drømt om i alle år. Hytte eller seilbåt. Men, likevel. En hytte i Kragerø-området koster fort 3-4 mill for en helt ok. Så mye har vi ikke, så da må vi ta opp lån igjen. En seilbåt kan vi cashe ut. En hytte derimot, øker i verdi, til forskjell fra en båt som taper seg. Jeg ser at flertallet ville kjøpt hytte, og det er dit jeg heller og, tror jeg. Takk for innspill! HI Anonymkode: 30a71...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå