Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Har egentlig ikke lyst til å jobbe eller gå mer skole? Hva kan jeg få om jeg ikke vil jobbe? Har hatt for liten inntekt de siste årene til å klare meg på arbeidsledighetstrygd. Kanskje klage over vondt i ryggen, for jeg får det av å jobbe. Blir veldig sliten. Skille meg fra mannen kanskje, og bo hver vår plass så kan vi heller treffes i inimellom for sex og middag og se film sammen og sånt. Anonymkode: d62e5...e69
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Hahaha! Litt lei av folk som vil vite hva de har krav på?😂 Anonymkode: 49493...338
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har egentlig ikke lyst til å jobbe eller gå mer skole? Hva kan jeg få om jeg ikke vil jobbe? Har hatt for liten inntekt de siste årene til å klare meg på arbeidsledighetstrygd. Kanskje klage over vondt i ryggen, for jeg får det av å jobbe. Blir veldig sliten. Skille meg fra mannen kanskje, og bo hver vår plass så kan vi heller treffes i inimellom for sex og middag og se film sammen og sånt. Anonymkode: d62e5...e69 Vokse opp til å bli noe annet enn en ubetydelig kvise på samfunnests rompe er jo det beste. Anonymkode: 98305...717
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Hva skjer med de håpløst talentløse trolletrådene fortiden? De som er så håpløst overdrevet at du må ha negativ IQ for å tro på dem. Anonymkode: fc3b4...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå