Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Kjæresten har en kamerat som er forlova og de har 5 barn sammen. Nå fikk han over nettet kontakt med ei ny. Hun vet han er i forhold, men sier hun venter på han om han går fra forloveden. Min kjære sa rett ut at han mistet nå respekten både på kameraten og hun nye. Hvorfor legge seg etter opptatte menn? Anonymkode: 14965...6d1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Hun er vel forelsket og har lite selvrespekt, kan jeg tenke meg. Det er et langt større spørsmål hvorfor han som er forlovet og har fem barn med forloveden opprettholder kontakt med den nye dama, ei han har fått kontakt med over nettet. Vil tro han er lei av familielivet og ansvar for så mange, så han ser etter en vei ut. Anonymkode: 40250...b53
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 Hvorfor legge seg ut med damer når man er opptatt? Anonymkode: 18ee1...e9c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Merkelig det der, menn seksualitet er alltid normen, det moralske. Kvinners seksualitet er alltid "avvikende", det "umoralske". Kvinnen slut-shames, mens mannen fremstilles som et offer, av HI. Anonymkode: dcc9c...6d6
3 i april Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 Har han informert hun nye om at han har 5 barn med forloveden... Tipper hun takker raskt for seg da...
3 i april Skrevet 19. mars 2018 #6 Skrevet 19. mars 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjæresten har en kamerat som er forlova og de har 5 barn sammen. Nå fikk han over nettet kontakt med ei ny. Hun vet han er i forhold, men sier hun venter på han om han går fra forloveden. Min kjære sa rett ut at han mistet nå respekten både på kameraten og hun nye. Hvorfor legge seg etter opptatte menn? Anonymkode: 14965...6d1 Her bør du plassere skylden der den hører hjemme, nemlig hos mannen. Det er han som er forlovet og det er han som er 5 barns far. Gudene må vite hva han har sagt til henne, men "hei, jeg et forlovet og vi har 5 barn sammen " går ikke akkurat under sjekke triks... Sikkert dårlig av henne å innlede et forhold til en halv gift 5 barns far, men hun tvinger han neppe. Han er i forhold og dermed hans ansvar å holde pikken i buksa, selv om han møter sjarmerende damer på nett.. Dessuten har han ingenting å gjøre på sjekkesteder på nettet ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå