Gå til innhold

Nå trenger jeg et ekte husmorråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig klart det, å gå ned i vekt. Jeg har gått ned 27 kilo og i helgen feiret jeg med å finne frem gamle klær. Jeg har funnet frem klær jeg ikke har brukt på 10 år, bl.a. en lys, blåhvit dongeribukse. Nå sitter den perfekt, men så ser jeg at buksen også har en skjemmende flekk på kneet. Det er vel ikke noe håp om å få flekken bort nå, etter 10 år. Jeg har dynket flekken i oppvaskmiddel, men jeg har ikke mye håp. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 090f1...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyttognyttig har en flekkfjernesåpe som tar det meste. Fikk den av min mor engang og den er genial. Fukter flekken, gnir på såpen, lar den virke litt flr den går i vaskemaskinen. Tatt alle mine flekker og lånt den ut til naboen. Nabokona fikk ikke vekk oljeflekker og hadde prøvd alle vanlige flekkfjerningsmiddler, denne tok den på første forsøk. 

Anonymkode: d1cfb...5c1

Skrevet

Takk. Det er forsøket verd. :)

Anonymkode: 090f1...25f

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nyttognyttig har en flekkfjernesåpe som tar det meste. Fikk den av min mor engang og den er genial. Fukter flekken, gnir på såpen, lar den virke litt flr den går i vaskemaskinen. Tatt alle mine flekker og lånt den ut til naboen. Nabokona fikk ikke vekk oljeflekker og hadde prøvd alle vanlige flekkfjerningsmiddler, denne tok den på første forsøk. 

Anonymkode: d1cfb...5c1

Er det denne: http://www.nyttig.no/index.php/4387-b-flekkfjerner.html

Trenger også en god flekkfjerner:)

Anonymkode: a7e75...d2d

Skrevet

Clas Ohlson har gallesåpe til 100 kroner (finnes både i flytende og fast form). Tar bort mye!

Anonymkode: d1126...0e3

Skrevet

Milo fjerner faktisk flekker effektivt

Anonymkode: e2a07...74d

Skrevet

Sitronsåpe tar alt av flekker. Kjøpte på sånn baby/barnebutikk ala Barnas hus.

Anonymkode: b0bfe...a43

Skrevet

Gallesåpe fra helsekost tar (nesten) ALT! - og kan også brukes på ull/silke om du skulle være uheldig 😉👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...