Gå til innhold

Når kjente du spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nummer 4 og kjenner ingen hastverk denne gangen.

Er på 5 uke med sterk hoste, febersyke barn, omgangsyken, diare, ørebetennelse etc.. Så jeg har rett og slett ikke fått kommet meg til legen selv med denne graviditeten. 

Men nå kjenner jeg plutselig spart..og med plutselig så mener jeg hver dag/natt i 2 uker..

Hvor langt er jeg på vei tro? Ble gravid på p piller så litt vanskelig å si.. Tok en test fordi magefølelsen plutselig sa det..

Når kjente du spark første gangen? Hvilket svangerskap var det? Første, andre, tredje eller fjerde?

Men nå som jeg ikke har vært til legen og det sparkes så mye allerede så begynner jeg jo å lure da..

Skal sies at alle mine svanger skap er på diverse prevensjonsmiddler. Piller, spiral og p sprøyte.

Jeg jeg steriliseres etter dette barnet og syr opp blæra mi ja ;)

Anonymkode: caaae...14a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 17 ( mitt tredje barn) og har først nylig begynt å kjenne bittesmå dult/dytt.

Anonymkode: 67b61...0e1

Skrevet

Med nr 1 kjente jeg det rundt uke 14, og fikk det bekreftet på ul i uke 15 (han sprellet på skjermen, og jeg kjente samme følelsen som uken før).

Med nr 2 kjente jeg noe kiling uke 12/13, men ikke daglig før uke 14/15 denne gangen også. :) 

Anonymkode: 73516...e91

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i uke 17 ( mitt tredje barn) og har først nylig begynt å kjenne bittesmå dult/dytt.

Jaha.. Jeg ser magen beveger på seg når det sparkes her.. men det skal nevnes at jeg har fjernet fettskjørtet under en bukplastikk for 8 år siden. Vet ikke om det spiller noen rolle...

Hi

Skrevet

Jeg kjente de første sparkene for 2 dager siden, 21+3. Er fjerdegangs her også :)

Anonymkode: b0801...807

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjente de første sparkene for 2 dager siden, 21+3. Er fjerdegangs her også :)

Shit.. Jeg må komme meg til legen..

Hi

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Shit.. Jeg må komme meg til legen..

Hi

Høres ikke dumt ut det nei :)

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaha.. Jeg ser magen beveger på seg når det sparkes her.. men det skal nevnes at jeg har fjernet fettskjørtet under en bukplastikk for 8 år siden. Vet ikke om det spiller noen rolle...

Hi

Da er det nok på tide å komme seg til lege ja. Om det faktisk er spark tipper jeg du er minst 20 uker på vei.

Skrevet

Jeg kjente spark med nr 1 og 2 i uke 14/15, det var synlig utenpå magen i uke 18. Med nr 3 kjente jeg spark i uke 20 (morkake foran), synlig utenpå mage i uke 23. 

Ring legen du, så får du en ultralyd ganske kjapt.

Anonymkode: 7c2b0...feb

Skrevet

Rundt uke 22 med nr 1, rundt uke 20 med nr 2, og rundt uke 18 med nr 3. Alle gangene med morkaka foran.

Anonymkode: b3d7f...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...