Gå til innhold

Hadde du blitt irritert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ett av dine barn fikk besøk og du etterpå finner ut at det barnet hadde omgangssjuka dagen før. Hadde du blitt litt irritert da?

Trodde det var vanlig å holde barna hjemme en dag etter omgangssjuka jeg.

Anonymkode: cf92b...e9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt irritert. I alle fall ikke dør jeg visste om smitten hadde nådd meg eller ikke

Anonymkode: 6c8ee...568

Skrevet

Jeg hadde blitt VELDIG irritert.

Skrevet

Nei. Omgansyke varer ikke en dag.  Man kan være uggen og ha løs avføring  en dag og frisk dagen etter.

Anonymkode: 62b59...910

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Omgansyke varer ikke en dag.  Man kan være uggen og ha løs avføring  en dag og frisk dagen etter.

Men man er jo fortsatt smittefarlig?! Kjenner jeg blir irritert nå også, jeg. 

Skrevet

Ja, hadde blitt litt irritert. Vil vite slike ting på forhånd. Dersom ungen min hadde så fått omgangssyke etter besøket så hadde jeg blitt forbanna.

Anonymkode: bc2ed...98a

Skrevet

Jeg hadde blitt ordentlig sur, og fått sagt noe om det (feks «vi får bare håpe vi ikke blir smittet da») til foreldrene. 

Anonymkode: 63dcb...683

Skrevet

Eg hadde rett og slett blit potta sur og irritert !!! Enn skal holde seg heime  i 24-48 t etter siste oppkast eller løs avføring.

Her følge me 48 t regelen for å være sikre .

Anonymkode: 4a510...a58

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pga sånne egoistiske uvitende sjeler som deg, så blir andre smittet. Men jeg blir ikke overrasket siden det er forholdsvis ofte spørsmålet stilles her inne, senest i dag : barnet mitt spydde i går og hadde diare i dag, kan barnet i barnehagen?

Anonymkode: 247a8...dc1

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pga sånne egoistiske uvitende sjeler som deg, så blir andre smittet. Men jeg blir ikke overrasket siden det er forholdsvis ofte spørsmålet stilles her inne, senest i dag : barnet mitt spydde i går og hadde diare i dag, kan barnet i barnehagen?

Anonymkode: 247a8...dc1

Vi har aldri omgangssyken. 

Skrevet

Ja, hadde blitt veldig irritert.

Anonymkode: 44cf6...b07

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om ett av dine barn fikk besøk og du etterpå finner ut at det barnet hadde omgangssjuka dagen før. Hadde du blitt litt irritert da?

Trodde det var vanlig å holde barna hjemme en dag etter omgangssjuka jeg.

Anonymkode: cf92b...e9a

Jeg hadde blitt kjempesur. Man gjør hva man kan for å ikke smitte andre!!

Anonymkode: a680b...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...