Gå til innhold

Brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har et greit forhold tilsynelatende. Fint på overflaten men jeg holder på å dø innvendig. Vi har nesten ikke hatt sex de 6 siste årene. Vi snakker ikke med hverandre og vil ikke de samme tingene. Han er grei og gir meg frihet men jeg får han sjelden med. Og blir han med klager han. 

Jeg blir sur og innesluttet og klager på han. Han blir lei seg og innesluttet. Jeg vil gå men han vil prøve litt til. Jeg tror ikke jeg klarer det men jeg vil ikke såre han heller for han er jo en fin fyr. Vi skulle bare aldri blitt sammen. Noen råd?

Anonymkode: 6f9aa...be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parterapi!

Anonymkode: 5717e...1b1

Skrevet

Jeg vet at vi bør gjøre det for barna men det frister ikke. Noen som har klart å vekke et så dødt forhold? Bare tanken på å ha dårlig sex resten av livet byr meg imot. Sukk.

HI

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen har et greit forhold tilsynelatende. Fint på overflaten men jeg holder på å dø innvendig. Vi har nesten ikke hatt sex de 6 siste årene. Vi snakker ikke med hverandre og vil ikke de samme tingene. Han er grei og gir meg frihet men jeg får han sjelden med. Og blir han med klager han. 

Jeg blir sur og innesluttet og klager på han. Han blir lei seg og innesluttet. Jeg vil gå men han vil prøve litt til. Jeg tror ikke jeg klarer det men jeg vil ikke såre han heller for han er jo en fin fyr. Vi skulle bare aldri blitt sammen. Noen råd?

Skill dere. Dette er jo å piske en død hest.

Anonymkode: 38649...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...