Gå til innhold

Var på Oslotur i går med mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle ut og kose oss og hadde barnefri. Han bestemte seg plutselig for å klippe håret og  trimme skjegget. Vi dro innom en frisør hvor det stod drop in.

Da vi kom inn der var det et trangt lite lokale med 3 frisører. Jeg fikk litt vibber av en litt luguber sjappe. Ingen av de snakket norsk. Og en av De var en skikkelig oversminket  bimbo med ihjelbleket hår og "en halv meter" lange  akryllnegler med glitterneglelakk. Det var slik at jeg nesten så meg rundt etter skjult kamera. Denne jenten småfniste, flørtet og smilte til mannen. Ho overså meg.  

Jeg tenkte litt hygienemessig når jeg så de sykt lange neglene. Er jo nesten umulig å holde de rene. Har hatt slike før, bare mye kortere. Og det samler seg endel dritt under de. Så for å være ærlig synes jeg det var litt ekkelt..

Jeg trodde vi skulle gå med en gang siden dette ikke ga det beste inntrykket. Men mannen ville bli der og satt seg ned for å vente på sin tur.  Og jeg ble irritert.  Jeg regner med at han håpet at denne jenten skulle klippe han og slik ble det. 

Jeg synes det hele var ganske ubehagelig og synes det var ganske ekkelt når ho dro de lange neglene gjennom håret og skjegget hans. 

Mannen mener jeg overreagerer og at han bare ville klippe seg og ikke brydde seg om hvem som gjorde det. 

Hva tenker dere? Ville dere likt dette? 

Anonymkode: 25001...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, du tuller nå???

Anonymkode: 303bd...603

Skrevet

Hehe, la det passere

Anonymkode: 07095...598

Skrevet

La det gå.... :)

Anonymkode: 38173...2e8

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

La det gå.... :)

Anonymkode: 38173...2e8

Ja, jeg har latt det gå, men er det bare meg som  Synes det er litt ekkelt? 

Skrevet

Ekkelt? Vi snakker om hår ikke kirurgiske inngrep.

Skrevet

Hår er dødt. Det er negler også. Så hva er det du er redd for? 

Skrevet

Herregud, han er da en voksen mann som selv velger hvor han vil klippe seg. Hvorfor gikk du deg ikke en tur, i en butikk eller noe, mens han klippet seg, i stedet for å sitte der å gremme deg?

Anonymkode: 9740c...142

Skrevet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣sorry dette er el det mest latterlige jeg har lest på lenge.

Anonymkode: 5e00b...9c6

Skrevet

Okey.. bare lurte siden denne historien er skrevet om. Det var jeg som klippet meg og mannen synes det var ekkelt at hun tok på meg med de lange neglene og han er fornærmet over at han ene manlige frisøren flørtet med meg. Men da overreagerer mannen også da siden dere mente at jeg overreagerte? 

Skrevet

Ja. Begge overregerer 😂 

Anonymkode: ec870...a3a

Skrevet

Ja. Overreaksjon! 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okey.. bare lurte siden denne historien er skrevet om. Det var jeg som klippet meg og mannen synes det var ekkelt at hun tok på meg med de lange neglene og han er fornærmet over at han ene manlige frisøren flørtet med meg. Men da overreagerer mannen også da siden dere mente at jeg overreagerte? 

Hihi😜😂😂 Klassisk når man ikke får de svarene man vil ha. 'Ehhh....det var omvendt altså' 😁👍🏻😂

Anonymkode: f58c6...557

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hihi😜😂😂 Klassisk når man ikke får de svarene man vil ha. 'Ehhh....det var omvendt altså' 😁👍🏻😂

Anonymkode: f58c6...557

Ja det var omvendt, og det verste er at han frisøren virket veldig homo. DET ER IKKE NOE GALT I DET. Men mannen var overbevist om at han var interessert i meg😂😂

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det var omvendt, og det verste er at han frisøren virket veldig homo. DET ER IKKE NOE GALT I DET. Men mannen var overbevist om at han var interessert i meg😂😂

Gjorde eller sa frisøren noe som var over grensen da? Han er jo ikke interessert i deg fordi han tar i håret ditt

Skrevet

Herlighet hvordan hadde det vert om frisørene hadde vert mutt, arrogant, kald og ikke sagt ett pip?? For de fleste er frisør time forbundet med velvære og ikke noe negativt. Det har jo mye med frisøren å gjøre også!

Anonymkode: 5e00b...9c6

Skrevet

Den detaljerte historien i HI gir ingen mening hvis den nå plutselig skal være omvendt. Det er altså snakk om to friører i denne historien da? En dame med lange negler som klippet deg, i tillegg en annen mannlig frisør som førtet med deg? Så han ble irritert på begge frisørene? Både på han som førtet med deg og på henne med lange negle? Vet mannen din også av egen erfaring hvor mye skit som samler seg under slike lange negler? Var det den mannlige frisøren som flørtet eller den kvinnelige frisøren mannen regnte med du håpte du skulle klippe deg - for slik ble det jo i Hi. Fortalte mannen deg om disse vibbene han fikk av salongen, eller sendte han bare det bestemte blikket? Hadde det vært du som skulle til frisøen, hadde du vel heller ikke snakket så mye om skjegget.

Det er faktisk mer flaut å snu om på historien enn at folk er uenige med deg.

Anonymkode: f34d0...5c0

Skrevet

Den er skrevet om for å se hva dere svarer,  for dere pleier alltid å beskytte mannen, men ikke motsatt. Jeg måtte jo skrive det slik at dere trodde på det.

Mannen ble sint på den manlige frisøren som flørtet med meg når jeg kom inn der og når jeg var ferdig klipt.  Men det var dama med de lange neglene som klipte meg, og ja han synes lange negler er ekkelt. Han har alltid synes det.. Det er ikke snakk om vanlig negler med litt lengde. De var sykt lange og det synes han er ekkelt.. Og han viste meg med en gang han kom inn der med blikket at han ikke likte seg der. Jeg så Det, men valgte å overse det. Slik jeg latet som at mannen gjorde i det første innlegget. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

for dere pleier alltid å beskytte mannen,

Er vi på samme forum?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er skrevet om for å se hva dere svarer,  for dere pleier alltid å beskytte mannen, men ikke motsatt. Jeg måtte jo skrive det slik at dere trodde på det.

Mannen ble sint på den manlige frisøren som flørtet med meg når jeg kom inn der og når jeg var ferdig klipt.  Men det var dama med de lange neglene som klipte meg, og ja han synes lange negler er ekkelt. Han har alltid synes det.. Det er ikke snakk om vanlig negler med litt lengde. De var sykt lange og det synes han er ekkelt.. Og han viste meg med en gang han kom inn der med blikket at han ikke likte seg der. Jeg så Det, men valgte å overse det. Slik jeg latet som at mannen gjorde i det første innlegget. 

Nå ble historien din bare noe surr, plutselig er det frisører. Jeg hadde helller ikke latt noen med sykt lange negler klippe meg, for jeg synes det er dritekkelt.

Skrevet

Så det var mannen din som var bekymret for hygienen til hun med de sykt lange neglene? 😂 For et surr det blir når man prøver å snu på en historie som i utgangspunktet stemmer. Ro ro til fiskeskjær...

Anonymkode: 3e264...3e2

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis mannen din syns dette er et problem, så har han i alle fall mer enn ett problem i livet sitt...

Anonymkode: 3da01...33c

Skrevet

Det eneste jeg kunne irritert meg over i den situasjonen der, var at du valgte å bruke tiden på å klippe deg når vi endelig hadde barnefri og kunne fått ordnet ting vi begge trenger å være med på.

Da regner jeg ikke å observere frisørnegler og eventuell flørt som ting jeg trenger å være med på. 

Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt irritert når kvalitetstid med meg haddeblitt byttet ut med frisørtime. Men bortsett fra det: nei, ingen problemer med flørting og lange negler hvis det var frisør til noen andre (jeg synes faktisk det er litt ekkelt selv og ville valgt et annen sted...)

Anonymkode: c2a2f...087

Skrevet

Ja du overreagerer

Anonymkode: a1191...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...