Gå til innhold

vaskemaskin/tørketrommel på på natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere å ha på tørketrommel eller vaskemaskin på natten? Jeg gjør det men har tenkt litt på at det kan være brannfarlig? 😯

Anonymkode: 04ec3...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og i hvert fall ikke tørketrommel!

Anonymkode: 28e45...448

Skrevet

Nei, jeg har aldri på vaskemaskin eller tørketrommel om natten

Anonymkode: df462...771

Skrevet

Nei, aldri i verden.

Skrevet

Tenkt litt på at det kan være brannfarlig?! Det ER brannfarlig! Ikke mer brannfarlig enn på dagtid selvsagt, men sjansen for at du og ungene overlever er større om det begynner å brenne når dere er våkne... 

Anonymkode: 8041f...2e5

Skrevet

Ja, alltid gjort det. Her vi bor nå er vaskerommet avskilt med mur så selv om det hadde brent der hadde vi ikke fått noe inn her vi bor, det hadde gått ut et annet vindu.

Anonymkode: f2cf4...e8d

Skrevet

Kunne jeg ikke finne på!

Min forrige vaskemaskin fikk sparken da det begynte å gnistre ut instrumentpanelet. Jeg fikk nappet ut kontakten ganske så kjapt! Hadde det vært på natten kunne det gått ilde...

Anonymkode: 73bf9...4e4

Skrevet

Ja. Har seriekoblet røykvarslere. Programmerer vaskemaskinen til å være ferdig når vi står opp. Klærne kan ikke ligge timevis i vaskemaskinen før de henges opp.

Anonymkode: 5121c...02b

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, alltid gjort det. Her vi bor nå er vaskerommet avskilt med mur så selv om det hadde brent der hadde vi ikke fått noe inn her vi bor, det hadde gått ut et annet vindu.

Brannsikker mur dette, eller?

Anonymkode: 10b33...957

Skrevet

Nei, ikke oppvaskmaskin heller, nettopp på grunn av brannfare. Tar ikke sjansen.

Anonymkode: a8918...a06

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det er ikke dør inn til det rommet?

Skrevet

Ingen maskiner på om natten eller når vi ikke er hjemme.  Det er en selvfølge. 

Anonymkode: 6f71f...227

Skrevet

Ja tror jeg skal slutte med det nå som jeg hører hva dere andre sier 😯 vil jo ikke brenne inne

Anonymkode: 04ec3...179

Skrevet

Kjenner noen som brukte å sette på klær før de gikk på jobb. En dag hadde hun glemt noe og kom igjen, da inn til en vaskemaskin i full fyr!

Har aldri hatt på noe elektrisk som "går" når vi er ute av huset eller sover.

Anonymkode: 52d4e...a4c

Skrevet

Er du gal? Selvfølgelig ikke, aldri.

Anonymkode: aca35...2d2

Skrevet

Nei!! Ingen maskiner og ingen ladere. Jeg har til nød akseptert panelovn på soverommet nå.

Anonymkode: fb463...b4f

Skrevet

Ja, setter ofte på timer på kvelden, så vaskemaskinen starter litt før vi står opp, og en av oss henger opp klær før jobb. Setter gjerne på en ny maskin (som skal i tørketrommel) på timer som er ferdig når vi kommer fra jobb, og hiver over i tørketrommel mens vi er hjemme og våkne. 

Anonymkode: 20268...6df

Skrevet

Nei! Livredd for brann om natta!

Skrevet

Ja det gjør jeg. Hadde det begynt å brenne så hadde jeg uansett ikke brent inne,jeg har nødutgang på rommet mitt som fører ut på gaten. Å sønnen min ligger på samme rom som meg.

Anonymkode: 2b3eb...2db

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja det gjør jeg. Hadde det begynt å brenne så hadde jeg uansett ikke brent inne,jeg har nødutgang på rommet mitt som fører ut på gaten. Å sønnen min ligger på samme rom som meg.

Ja, hvis du våkner så

Skrevet

Aldri. Aldri. Aldri.

Hilsen ei med søsken i brannvesenet.

Anonymkode: 68eed...263

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis du våkner så

Vi har da to brannalarmer.Å jeg våkner av den.

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har da to brannalarmer.Å jeg våkner av den.

Det gjorde ikke naboene våre. Nå er nabotomten en ubebodd branntomt hvor huseier tragisk nok ikke er i live lenger. Det er ikke tull, engang. 

Anonymkode: 6f71f...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...