Yellow Brick Road Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 En dårlig etterligning av Stjernekamp? Satt her og kjedet meg i går og fant ut at jeg kunne se på Århundres stemme. Litt sang, musikk og mimring på en lørdagskveld er jo sjeldent feil. Men herlighet for et kjedelig program. Hva er dette egentlig for noe? Gode forsøk fra Eirik Søfteland, men ellers var det bare generelt dårlig. Ingen stemning, ingen "låter" som virkelig tok av, "dommere" som høres ut som om de snakker til elever i førsteklasse "Nå var du flink altså", flink, men kjedelig programleder. Nei, jeg tror at jeg skal kjede meg veldig mye neste helg for å se på dette. Eller er det bare meg som ikke har skjønt det, som ikke ser hva som skal være så bra med det?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 Veldig etterligning av Stjernekamp ja. Yngste deltaker er som å se en Bieberkonsert, eldste er som å se et innslag på Da Capo, de samme er dårligst, de samme er i topp, ingen spenning. Anonymkode: 527fa...47a
sotosmor Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 For meg som ikke har sett på Stjernekamp, så har jeg ikke noe å sammenligne det med. Men her liker vi godt programmet, og ser på det hver uke.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 Jeg har faktisk ikke sett programmet. Men for meg så er det ingen over eller ved siden av William Hut. Jeg syns han er verdens beste vokalist. Særlig i det gamle bandet Poor Rich Ones.. Anonymkode: 413fb...e0f
Gjest KenCreek Skrevet 18. mars 2018 #5 Skrevet 18. mars 2018 Har ikke sett Stjernekamp, men så Århundrets Stemme i går. Helt ok, men ikke noe jeg komner til å følge med på. Litt kjedelig rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå