Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 7 åringen min er syk. Har dessverre ikke temperaturmåler, men kroppen hans koker...men ikke panna. Er det ikke vanlig at panna også er varm hvis man har feber? Han er aldri syk, dvs har ikke vært syk siden jan var 2-3 år Anonymkode: b7540...d19
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 Det er ikke noen rundt deg som har et termometer a? Nabo, foreldre etc? Min sønn blir ikke nødvendigvis varm på panna når han har feber. Sjekk hendene og føttene hans; er de kaldere enn resten av kroppen? Isåfall kan det være tegn på at feberen er på vei opp. Ring en bensinstasjon i nærheten og hør om de selger termometer om du ikke finner noen å låne av. Lykke til og god bedring til gutten Anonymkode: 0beef...095
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 Panna svetter, svette kjøler ned huden -så Joda, man kan ha feber og kjølig hud (inkludert panne). Å vite tempen er jo ikke krise... (ref sette himmel og jord i bevegelse for å få tak i et termometer). Har han feber så er de ofte litt slappe og «kjenner det» i kroppen. Så lenge det drikkes, ikke er skremmende slapp og at virker ok så er det jo bare å ri det av Anonymkode: 607fa...268
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Panna svetter, svette kjøler ned huden -så Joda, man kan ha feber og kjølig hud (inkludert panne). Å vite tempen er jo ikke krise... (ref sette himmel og jord i bevegelse for å få tak i et termometer). Har han feber så er de ofte litt slappe og «kjenner det» i kroppen. Så lenge det drikkes, ikke er skremmende slapp og at virker ok så er det jo bare å ri det av Anonymkode: 607fa...268 Haha, nå følte jeg meg truffet 😂 Jeg har et barn selv som «aldri» er sykt, og når han først får feber er det gjerne pga noe alvorlig, sist var det nyrebekkenbetennelse, og feberen var over 40. Ofte kan tempen si noe om hvor alvorlig det er, var bare derfor jeg tenkte det var lurt å skaffe et termometer Jeg har også en datter, som støtt og stadig er syk, med feber, men da er den sjeldent høy og det er gjerne pga forkjølelse etc, henne tar jeg ikke like ofte tempen på. Skjønner jeg så litt hysterisk ut i første innlegg, ikke så lett når man ikke får med resten av historien/erfaringer og tonefall 😅 Anonymkode: 0beef...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå