Gå til innhold

Suge mannen når han ikke har vasket seg!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pleier dere å suge mannen deres når han ikke har dusjet?

Mannen min våkner alltid med skikkelig morgenbrød. Han forventer at jeg skal suge han enda han ikke har dusjet på et døgn. For meg er det helt uaktuelt. Har sagt i alle år at jeg kan suge han hvis han vasker seg. Hvorfor står han ikke opp og vasker seg litt da?? Skjønner ikke hvor vanskelig det kan være. Kjenner dette tar litt drepen på hele sexlivet. Hvordan gå frem videre? :)

Anonymkode: e9bb4...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner han, for han våkner jo klar. Men fysj og æsj, helt enig med deg! Det er ikke aktuelt her. Skal det bli noe på morgenen, får det bli samleie, og den som tar initiativet får gjøre jobben. 

Anonymkode: f4a7f...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt! 

Men nå hadde aldri mannen min akseptert at jeg gjorde det heller, han hadde følt på det selv, at han ikke var helt ren. 

Anonymkode: bef00...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min dusjer på kvelden, så morgensex er ikke noe problem, men han hadde heller ikke ønsker bj etter et døgn i trang boxer. Man vil vel føle seg fresh for partneren sin?

Anonymkode: c29b1...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns mannen min er så deilig at jeg ikke tenker på slikt. Nå skal det sies at han aldri lukter vondt da.

Anonymkode: 01d43...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter for mitt bare liv ikke hvordan en mann kan ønske eller forvente oralsex når pikken stinker og/eller etter at de har tisset uten å vaske seg. Men mange menn er sånn, de tror det de har mellom beina er rene sukkertøystangen!

Anonymkode: c22b9...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pleier dere å suge mannen deres når han ikke har dusjet?

Mannen min våkner alltid med skikkelig morgenbrød. Han forventer at jeg skal suge han enda han ikke har dusjet på et døgn. For meg er det helt uaktuelt. Har sagt i alle år at jeg kan suge han hvis han vasker seg. Hvorfor står han ikke opp og vasker seg litt da?? Skjønner ikke hvor vanskelig det kan være. Kjenner dette tar litt drepen på hele sexlivet. Hvordan gå frem videre? :)

Anonymkode: e9bb4...8bd

Uff, for en ekkel mann.. Forventer??

Anonymkode: 8551c...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noe på TV engang. Jo! Det var sex og singelliv. Samantha ville ikke suge en fyr fordi sæden hans smakte rart. Han fyren tvilte på det, så han smakte på sæden sin selv. Haha. Da gikk det opp for han hva vi kvinner må igjennom 😂 

Anonymkode: 78f49...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fatter for mitt bare liv ikke hvordan en mann kan ønske eller forvente oralsex når pikken stinker og/eller etter at de har tisset uten å vaske seg. Men mange menn er sånn, de tror det de har mellom beina er rene sukkertøystangen!

Anonymkode: c22b9...5bc

😂😂😂😂

Anonymkode: f4a7f...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han dusjet på kvelden så gjør jeg de uten problem men ikke om han ikke har dusjet siden morgenen før. Så da blir de vanlig knull, somregel jeg som rir han😋😉 

Anonymkode: 67377...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om han dusjet på kvelden så gjør jeg de uten problem men ikke om han ikke har dusjet siden morgenen før. Så da blir de vanlig knull, somregel jeg som rir han😋😉 

Anonymkode: 67377...8fc

Jeg har lært at man ikke skal putte noe i vagina som en ikke ville hart i munnen;)

Anonymkode: 01d43...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lært at man ikke skal putte noe i vagina som en ikke ville hart i munnen;)

Anonymkode: 01d43...f78

Jeg ville ikke hatt en dildo i munnen men putter den gjene inn i vagina :P

Anonymkode: 92509...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysj nå ble jeg direkte kvalm 😣 tror jeg hadde kastet opp over hele mannen om jeg hadde stukket pikken hans i munnen og kjent at han ikke nylig hadde dusjet 😝😝😝 fy f....

Anonymkode: d2814...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ve ham bøye seg etter beste evne og lukte på staken selv, eller be ham ta på den under forhuden og lukte/smake på egne fingre. Regner med pipa får en annen lyd da. Ingen  som higer etter urintester og kukost 🤢🤮

Anonymkode: e974b...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer.. Godt det ikke er bare meg som har de grensene.. Det byr meg bare helt imot..

Anonymkode: e9bb4...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for kommentarer.. Godt det ikke er bare meg som har de grensene.. Det byr meg bare helt imot..

Anonymkode: e9bb4...8bd

Ja det bør det virkelig gjøre hi! Hadde min mann spurt om bj uten å ha dusjet først hadde han fått så ørene flagret..tror faktisk det ville ha tatt tid for meg å klare å ha sex med han igjenn bare etter en slik forespørsel 😝

Anonymkode: d2814...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj a meg. Men det er vel bare å helle ha samleie om morgenen. Så får han heller prøve seg på en BJ når han er nydusjet.. 

Anonymkode: 33d44...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...