Gå til innhold

Hvis du møtte Gud


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du traff på Gud, hva ville du sagt til ham?

Anonymkode: abc14...df0

Hvorfor tillot du voksne å misbruke meg seksuelt, selv om jeg hver kveld ba om å få slippe, ville jeg spørre da. For det var der jeg mistet barnetroen.

Anonymkode: 1fb9c...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for at moder jord nå er på vei inn i en ny tid, hvor gamle slør av smerte og lidelse i den kollektive bevisstheten forløses og settes fri.

Øøøøh? Vennligst utdyp dette...!

Anonymkode: 1fb9c...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bedt han heller dra til helvete, der han egentlig hører hjemme. 

Anonymkode: a82e7...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme (himmel og deretter en ny jord), takk. Endelig slutt på urettferdighet og lidelse i verden! PS Gud, hvorfor har vi måttet vente så lenge på dette? 

Anonymkode: 32147...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øøøøh? Vennligst utdyp dette...!

Anonymkode: 1fb9c...087

Vannmannens tidsalder, med alt det innebærer. Bare å google.

Anonymkode: 78119...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vannmannens tidsalder, med alt det innebærer. Bare å google.

Anonymkode: 78119...93b

Og det takker man Gud for...? Hvis man tror på stjernetegnenes innvirkning på detaljer i ens liv, er man ikke mye kristen. 

Anonymkode: 1fb9c...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å skru av krigen i Syria, kanskje? Hvordan kan en allmektig skapning sitte og se lidelsen barna der blir utsatt for. Jeg ville også tatt en prat om selvhøytidelighet. Når man selv er allmektig, er man da også så ærekjær at man ikke tillater "andre guder enn meg" og så selvhøytidelig at man ikke tillater "misbruk av mitt navn"? Faller ikke egenskapen allmektig automatisk bort når man innehar smålige egenskaper? Jeg er bare en mamma, og langt fra noen gud, men hvis jeg skulle slå ned på det hver gang navnet mamma ble misbrukt av barna her, ville jeg hatt det travelt. 80% av gangene de sier det er det ingenting de ønsker, eller e har glemt hva de skulle si.

Anonymkode: 5db56...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På tide å skru av krigen i Syria, kanskje? Hvordan kan en allmektig skapning sitte og se lidelsen barna der blir utsatt for. Jeg ville også tatt en prat om selvhøytidelighet. Når man selv er allmektig, er man da også så ærekjær at man ikke tillater "andre guder enn meg" og så selvhøytidelig at man ikke tillater "misbruk av mitt navn"? Faller ikke egenskapen allmektig automatisk bort når man innehar smålige egenskaper? Jeg er bare en mamma, og langt fra noen gud, men hvis jeg skulle slå ned på det hver gang navnet mamma ble misbrukt av barna her, ville jeg hatt det travelt. 80% av gangene de sier det er det ingenting de ønsker, eller e har glemt hva de skulle si.

Anonymkode: 5db56...e42

Ja, og når de er trassige, roper de: "jeg skal få meg en annen mamma, jeg, som er mye snillere enn du!!" 😂

Anonymkode: 1fb9c...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde møtt Gud hadde jeg bestilt en time til lege for en full sjekk. Da vet jeg at det er noe galt med meg 

Anonymkode: d2365...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

På tide at han viser det? Ellers hva? Lykke til med å true den allmektige. Det er som om en maur skulle kreve at jeg styrte etter dens vilje. Gud gjør som Gud vil og finner best, man kan velge å tro på ham eller ikke, endrer ikke hans vilje eller eksistens for det. 

Anonymkode: 293cf...3c0

Ikke noe ellers. Enkelt å greit bare på tide å vise det etter alle disse årene. Tror du virkelig gud synes det er best med elendighet i verden? Hvor i teksten min har jeg truet forresten?

Anonymkode: 07658...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spurt ham hvordan han mener at jeg skal være sterk nok til å hjelpe min sønn med Aspergers. Livet er urettferdig 😢

Anonymkode: 26515...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville bedt han snarest levere tilbake alle de uskyldige barna som er tatt fra mammaer og pappaer over hele kloden altfor todeling. 

Ingen skulle oppleve å miste sine små. Det finnes ingen mening med deg (jeg har ikke mistet barn, men det er vel det jeg er mest redd for her i verden). 

Anonymkode: fd80f...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og det takker man Gud for...? Hvis man tror på stjernetegnenes innvirkning på detaljer i ens liv, er man ikke mye kristen. 

Anonymkode: 1fb9c...087

Hovedinnlegget spurte hva man ville sagt om man møtte Gud, ikke om man var kristen. Kristendommen har ikke enerett på Gud, selv om dere gjerne vil tro det ;)

Anonymkode: 78119...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og det takker man Gud for...? Hvis man tror på stjernetegnenes innvirkning på detaljer i ens liv, er man ikke mye kristen. 

Anonymkode: 1fb9c...087

Sukk...

first-world-problem-facepalm.jpg

 

 

Anonymkode: 4ebec...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte pappan til barna mine dø?? Barna mine er ødelagte, og kommer aldri til å få det bra igjen!!!!

Og så hadde jeg sikkert dengt han noe så jæ...g!!!!

Anonymkode: d152d...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde spurt ham hvordan han mener at jeg skal være sterk nok til å hjelpe min sønn med Aspergers. Livet er urettferdig 😢

Anonymkode: 26515...5c1

Ja livet er jammen urettferdig,du klager på at du har ett barn bare fordi han har diagnose,mens andre syns livet er urettferdig fordi babyen på 9 mnder dør i krybbedød..

Anonymkode: 0daf1...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja livet er jammen urettferdig,du klager på at du har ett barn bare fordi han har diagnose,mens andre syns livet er urettferdig fordi babyen på 9 mnder dør i krybbedød..

Anonymkode: 0daf1...009

Nå må du gi deg, det er ikke en konkuranse

Anonymkode: e9212...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå må du gi deg, det er ikke en konkuranse

Anonymkode: e9212...7a9

Når du leser om utakknemlige mennesker sine idiotiske klageinnlegg så må det være lov å si ifra for dumt det høres ut.

Anonymkode: 0daf1...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når du leser om utakknemlige mennesker sine idiotiske klageinnlegg så må det være lov å si ifra for dumt det høres ut.

Anonymkode: 0daf1...009

Nei, det er det faktisk ikke, du er bare ondskapsfull.

Anonymkode: e9212...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er det faktisk ikke, du er bare ondskapsfull.

Anonymkode: e9212...7a9

Jeg har selv ett barn på 6 år med Aspergers,syns ikke livet er urettferdig av den grunn.Det er jo ikke sånn at det er noe galt med barn med aspergers,de har bare en annen måte å se verden på og en annen måte å tenke på.Selvsagt er det utfordringer i hverdagen men det er det jo med alle barn.Han trenger bare litt mer tilrettelegging enn andre barn.

Anonymkode: 0daf1...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis jeg noen gang kommer dit at jeg tror at jeg møter gud, ja, da skal jeg gå med på å legges inn på dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...