Gå til innhold

Finnes det bare to typer menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av et innlegg på KG, der det forklares at det bare finnes to typer menn, enten de litt ustabile, ledere, som er fantastisk i senga, men dårlige som partnere, for de er for mye opp og ned, ustabile.

Og så finnes det de som er snille, gode, rolige, men kjedelige i senga, forutsigbare, ikke har den pasjonen som han over har.

Men det finnes ingen mellomting? Er det sant? Sånn, generaliserende og i store trekk sett?

Anonymkode: 1d0d4...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inspirert av et innlegg på KG, der det forklares at det bare finnes to typer menn, enten de litt ustabile, ledere, som er fantastisk i senga, men dårlige som partnere, for de er for mye opp og ned, ustabile.

Og så finnes det de som er snille, gode, rolige, men kjedelige i senga, forutsigbare, ikke har den pasjonen som han over har.

Men det finnes ingen mellomting? Er det sant? Sånn, generaliserende og i store trekk sett?

Det faller så på sin egen urimelighet at det liksom ikke er noe poeng i å diskutere det.

Anonymkode: 6fc61...22a

Skrevet

Nei, det mener jeg bare er tull. Det sier seg selv, halvparten av jordens befolkning består ikke bare av to typer.

Jeg tenker at de som påstår det har hatt dårlige erfaringer med menn, og at de har behov for å forsvare hvorfor de bare treffer menn de ikke har det bra med. Da tenker jeg det er på tide å begynne å se på seg selv, hva man selv går etter, hva man selv gir, om man forventer nok i et forhold, hvilke grenser man setter for seg selv m.m.

Verden er svart-hvitt om man ønsker å se den slik. Selv foretrekker jeg normalt den fargede varianten med utallige varianter og kombinasjoner ;)

Anonymkode: b980e...3e1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det faller så på sin egen urimelighet at det liksom ikke er noe poeng i å diskutere det.

Anonymkode: 6fc61...22a

Det er derfor jeg tenker at dette er rette plassen å diskutere det på.

Skrevet

La meg gjette - to typer menn, mens vi kvinner er 4 billiarder unike snøflak.. Bare tull selvsagt 

Anonymkode: c646b...c28

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at de som påstår det har hatt dårlige erfaringer med menn, og at de har behov for å forsvare hvorfor de bare treffer menn de ikke har det bra med. Da tenker jeg det er på tide å begynne å se på seg selv, hva man selv går etter, hva man selv gir, om man forventer nok i et forhold, hvilke grenser man setter for seg selv m.m.

Anonymkode: b980e...3e1

Hmmm... Kanskje det? Jeg har ikke så stor erfarenhet med forhold, det er derfor jeg spør. 

Skrevet

Det blir like dumt som å påstå at det bare finnes to typer kvinner, den vakre femme fatale'n eller den snille og kjedelige. Vi er mennesker, ikke klisjeer. 

Skrevet

Jeg har hørt at de kommer i to varianter; kjøttkuk og blodkuk.. 

Er det det du tenker på!? 😂

Anonymkode: 054f1...165

Skrevet

Haha, du beskrev eksen min (nummer 1) og nåværende samboeren min (nummer 2) til punkt og prikke! Av og til skulle jeg ønske de var i motsatt rekkefølge, men jeg er glad jeg har det trygt og stabilt, da.

Så i mine øyne; ja, menn faller ofte inn under en av disse kategoriene. Det finnes selvfølgelig alle kombinasjoner. Men de som har de gode egenskapene fra begge typer, er nok evig opptatt med drømmedama si. Man gir ikke slipp på en sånn en (og sånne menn gir heller ikke slipp på dama si så lett; de er jo både fightere og trofaste!). 

Anonymkode: a912a...d0b

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, du beskrev eksen min (nummer 1) og nåværende samboeren min (nummer 2) til punkt og prikke! Av og til skulle jeg ønske de var i motsatt rekkefølge, men jeg er glad jeg har det trygt og stabilt, da.

Så i mine øyne; ja, menn faller ofte inn under en av disse kategoriene. Det finnes selvfølgelig alle kombinasjoner. Men de som har de gode egenskapene fra begge typer, er nok evig opptatt med drømmedama si. Man gir ikke slipp på en sånn en (og sånne menn gir heller ikke slipp på dama si så lett; de er jo både fightere og trofaste!). 

Anonymkode: a912a...d0b

Så fint du beskrev det i det siste avsnittet, innsiktsfullt ♥️

En trofast fighter, er det ikke en sånn mann vi ønsker alle sammen. Og de finnes heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...